تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805191708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره هاي بانكي با قيمت فعلی توجيهي براي ادامه كار و توليد ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان سهل آبادي:
بهره هاي بانكي با قيمت فعلی توجيهي براي ادامه كار و توليد ندارد
گلپايگان- خبرگزاري مهر: رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت كشور گفت: مشكلي كه صنعتگران با آن مواجه هستند، بهره هاي بانكي است كه با اين قيمت توجيهي براي ادامه كار و توليد ندارد.



به گزارش خبرنگار مهر، سيد عبدالوهاب سهل آبادي در آيين پاسداشت واحدهاي صنعتي نمونه گلپايگان كه شامگاه چهارشنبه تشكيل شد، با بيان اينكه موارد و مسايل مطرح شده در اين نشست كه از سوي رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت، صنعتگران، معاونين خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و مديرعامل شهرك هاي صنعتي استان مطرح شد را در استان اصفهان و در كشور پيگيري خواهيم كرد، اظهار داشت: از جمله مواردي كه در اين نشست صميمي مطرح شد، پيرامون زيرساخت هاي شهرك هاي صنعتي بود كه در اولين نشست در خانه صنعت، معدن و تجارت در خدمت مديرعامل شهرك هاي صنعتي كشور مطرح و پيرامون رسيدگي به آن اقدام خواهيم كرد.

رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اذعان به اينكه يكي از مشكلات اساسي كه در راستاي زيرساخت هاي شهرك ها از قبيل آب، گاز، برق و تلفن در كل كشور با آن مواجه هستيم، اين است كه زيرساخت هاي مورد نظر بايد قبل از پايه گذاري شركت هاي دولتي آماده بوده و درب كارخانه تحويل توليدكننده مي شد كه تاكنون اين امر حاصل نشده است، افزود: با توجه به اينكه تعداد شهرك هاي صنعتي رو به رشد است ولي متأسفانه درصد كمي از حجم شركت هاي صنعتي اين شهرك ها پويا و فعال است لذا در اين راستا آنچه وظيفه تشكل ها و NGO هاست، پيگيري اين موارد و برطرف كردن مشكلات مذكور است كه ما هم پيگير بوده و در نشست با رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان و استان نسبت به برطرف كردن آن اقدام خواهيم كرد تا بتوانيم مشكل زيرساخت ها را از سر راه صنعتگران كه چندان مشكل بزرگي هم نيست را برطرف كنيم.

رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت كشور با اشاره به اينكه در ديدار با رئيس جمهور موارد و مسايل صنعتگران مطرح شد، افزود: از جمله موارد و مهمترين مسايلي كه در اين ديدار مطرح شد، مسايل بانكي از نظر سرمايه در گردش و معوقات بود كه درخواست كرديم نسبت به بخشودگي جرايم و ديركرد بعضي از واحدهاي صنعتي كه به دلايل مشكلات تورم، تحريم ها و هدفمندكردن يارانه ها مشكلاتي براي آنها پيش آمده و خودشان در آن نقشي نداشتند، دستورات لازم را صادر کنند.

سهل آبادي افزود: در اين راستا بحث صندوق توسعه ملي مطرح مي شود كه با تجربه اي كه دوستان در گذشته داشتند، از آن استقبال به عمل نيامد و مشكل ديگر بهره هاي بانكي است كه بهره با اين قيمت توجيهي براي ادامه كار و توليد ندارد و مجلس شوراي اسلامي در اين راستا نسبت به تغيير نرخ هاي بهره به جامعه صنعتي بايد اقدام کند.

وي با بيان اينكه ما از 4 هزار واحد صنعتي در استان اصفهان و شهرستان گلپايگان بازديد به عمل آورديم در حالي كه در كل استان حدود 30 درصد از ظرفيت صنايع در حال فعاليت است و با توجه به اينكه مي خواهيم به اقتصاد مقاومتي راه يابيم يكي از مسيرهاي اصلي آن اين است كه صنايع ما با ظرفيت كامل فعاليت كنند كه در اين صورت هم گردش مالي بيشتر مي شود و هم اشتغال بيشتري صورت مي گيرد و در گلپايگان نيز شركت هاي صنعتي مشكلات مشابه با شركت هاي صنعتي كشور دارند و بايد در اين شهرستان هم صنايع با ظرفيت كامل به كار بپردازند.

رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت كشور با بيان اينكه دو شركت خودروسازي در كشور به طور مستقيم و غيرمستقيم حمايت مي شوند، تصريح كرد: در اين خصوص مصرف كنندگان، توليدكنندگان قطعات يدكي و فروشندگان از قيمت هاي تعيين شده رضايت ندارند و قطعه سازان ما در گلپايگان هم در اين راستا آسيب هاي بسياري متحمل شده اند كه بايد نسبت به رونق توليدي با توجه به حجم نيروي انساني و هزينه هاي بالاي توليد، بتوانند شرايطي ايجاد كنند كه سرمايه گذاران با رغبت بيشتري در اين عرصه وارد شوند.

به گزارش خبرنگار مهر؛ در آيين پاسداشت واحدهاي صنعتي نمونه شهرستان گلپايگان، حسيني رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان در ابتدا با بيان موارد و مشكلات صنعتگران و شهرك هاي صنعتي سخناني پيرامون عدم زيرساخت هاي شهرك هاي صنعتي و مشكلات مالي در گردش و معوقات صنعتگران بيان كرد و در پايان از واحدهاي صنعتي نمونه و پيشكسوتان صنعتي شهرستان با اهداي لوح و هدايا تقدير به عمل آمد.

 


۱۳۹۳/۵/۲ - ۱۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن