تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گمانه‌زنی‌ها برای قیمت شیر خام ادامه دارد/ کارخانه‌داران مصوبه قیمت 1440 تومانی را قبول ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مقدسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
گمانه‌زنی‌ها برای "قیمت شیر خام" ادامه دارد/ کارخانه‌داران مصوبه قیمت 1440 تومانی را قبول ندارند
رییس انجمن صنفی کارفرمایی گاوداران استان تهران: در حالی که کارخانجات لبنی باید برای خرید شیر خام، مصوبه قیمت 1440 تومانی را اجرا کنند، اما آنها همچنان به دنبال گمانه‌زنی‌هایی برای کم کردن این قیمت تا 1250 تومان هستند.


احمد مقدسی، رییس انجمن صنفی کارفرمایی گاوداران استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: طی مذاکراتی که هفته گذشته با مجلس داشتیم، رییس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بیان کرد با کلیه کارخانجاتی که قیمت پیشنهادی‌ خریدشان برای شیر خام کمتر از 1440 تومان باشد، برخورد خواهیم کرد.
 
احمد مقدسی تصریح کرد: در حالی که کارخانجات لبنی باید برای خرید شیر خام، مصوبه قیمت 1440 تومانی را اجرا کنند، اما آنها همچنان به دنبال گمانه‌زنی‌هایی برای کم کردن این قیمت تا 1250 تومان هستند.
 
وی در ادامه گفت: تنها با قیمت 1440 تومان است که دامداران متضرر نخواهند شد و به نقطه سر به سری می‌رسند، در غیر این صورت با قیمت‌های کمتر دامداری‌ها متضرر شده و گاوها روانه کشتارگاه‌ها می‌شوند و در آینده نه چندان دور شاهد واردات شیر و ماست خواهیم بود.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن