تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816210397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob ابتکار در یک نگاه تهران - ایرنا - روزنامه ابتکار در شماره روز پنج شنبه عنوان های «اسم رمز؛ قدس» و «شکست پروژه اختلاس سازی برای دولت یازدهم» را به چاپ رساند.


این روزنامه تیتر یک را به موضوع اسم رمز؛ قدس اختصاص داد و نوشت: اعلام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام(ره) در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش این رویه به سایر کشورهای اسلامی، مسئله فلسطین را به عنوان یکی از مهم‏ترین مسائل جهان اسلام، معرفی کرد. این مسأله باعث آگاهی، بیداری و اتحاد جهان اسلام، در قبال اهداف استکباری آمریکا و صهیونیسم بین‏الملل شد و افکار عمومی جهان اسلام را به تبری جویی از کانون این توطئه‏ها، سوق داد.
از اثرگذاری های این نامگذاری این بود که جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: «مسأله فلسطین یک مسأله اسلامی است، نه یک مسأله ملی که تنها مربوط به فلسطینیان باشد و یا یک مسأله عربی که فقط به اعراب ارتباط داشته باشد. این مسأله، مسأله جهان اسلام است». احیای اسلام اصیل و اقبال مردم فلسطین به آن، شکل‏گیری گروه‏های مبارز فلسطین با تکیه بر آموزه‏های اصیل اسلامی، گسترش روز افزون انتفاضه و در پی آن ایجاد وحشت و ناامنی برای اشغالگران متجاوز، به چالش کشاندن سیاست‏های رژیم صهیونیستی و... از دیگر نتایج این موضوع مهم است.
روزنامه ابتکار به عنوان شکست پروژه اختلاس سازی برای دولت یازدهم پرداخت و نوشت: به نظر می رسد که تلاش برخی از رسانه های مخالف دولت در پروژه اختلاس سازی برای دولت یازدهم با مختومه کردن پرونده موسوم به رانت 650 میلیون یورویی توسط دیوان محاسبات به شکست انجامیده است.
ظریف: اصلی ترین اختلاف، میزان غنی سازی است، تیتر دیگر این روزنامه به شمار می رود. وزیر امور خارجه کشورمان با ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه به تشریح آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 پرداخت. محمد جواد ظریف که با شبکه خبر سخن می گفت، تاکید کرد: تغییر در فضای بیرونی که همراه است با تغییراتی در فضای درون مذاکرات این واقعیت شرایط کنونی مذاکرات و دستاورد اساسی ما دراین تلاش بوده است که در واقع مواضع ایران که همواره مواضع صحیحی بوده است را اعلام کرده، ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته ای نبوده است. اما این موضوع به نحوی عرضه شده که امروز امکان شنیدن توسط جامعه بین الملل را هم پیدا کرده است و فضاسازی ترس علیه ایران فروریخته، دیوار و ساختمان تحریم ها شکسته و برنامه هسته ای ایران براساس واقعیات آن بهتر معرفی شده و مذاکرات با همه دشواری به سمت جلو می رود. وی در پاسخ به این پرسش که ایران و 1+5 در مذاکرات چه اختلافاتی دارند گفت: اختلاف بر سر اصل موضوع نیست و غنی سازی ایران پذیرفته شده و ما از ابتدا گفتیم که حق ما برای غنی سازی نیازی به شناسایی ندارد. حق ما برای غنی سازی براساس معاهده ان پی تی شناخته شده و کنفرانس های بازنگری معاهده که تنها مسئول تفسیر این معاهده هستند اعلام کرده که انتخاب کشورها در زمینه چرخه سوخت باید محترم شمرده شود. این بدان معناست که این حق در قالب ان پی تی پذیرفته که کشورها حق انتخاب دارند. غنی سازی در ایران انجام خواهد شد و در مقابل آن فشارها و تحریم های غیرقانونی که علیه ایران اعمال می شده براساس تفاهم ژنو، زمانی که به توافق برسیم همه آنها باید لغو شود. لذا ترکیب انجام غنی سازی و لغو تحریم ها، نشانگر اعمال حق ماست بدون مزاحمت توسط کسانی که تاکنون مزاحمت ایجاد می کردند.
روزنامه ابتکار با بازتاب موضوع خودروسازان قیمت ها را کاهش نمی دهند! نوشت: در حالی که در یکی دو هفته اخیر بر سر قیمت خودرو کش و قوس های فراوانی به وجود آمده است اما به نظر می رسد این قصه سر دراز دارد و خودروسازان به هیچ وجه حاضر نیستند از اعلام بازنگری در قیمت مجدد خودرو تبعیت کنند! خودروسازان بدون توجه به مکدر شدن رییس جمهور و نیز سیاست دولت مبنی بر عدم افزایش قیمت ها تا اطلاع ثانوی بر روی یک پا ایستاده اند و تنها صحبت های رییس شورای رقابت را ملاک اعلام نرخ های جدید خودرو می دانند که با فشار بسیار زیاد بر این شورا اتفاق افتاده است.آن طور که به نظر می رسد، برای خودروسازان هیچ چیز به اندازه منفعت خودشان مطرح نیست و به نظر می رسد قیمت های خود را پیش از اعلام شورای رقابت آماده کرده بودند که به محض اعلام عمومی، بلافاصله نسبت به انتشار آن اقدام کردند. در حالی که نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون صنایع و معادن که اعضای ناظر شورای رقابت محسوب می شوند مخالفت صریح خود را در خصوص این افزایش قیمت ها اعلام کرده اند اما دبیر انجمن خودروسازان از عدم پذیرش بازنگری مجدد در قیمت ها که با موافقت رییس شورای رقابت در مجلس اتفاق افتاد خبر می دهد.
**2002**

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن