تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799138555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید تضمینی محصولات کشاورزی با محوریت اتحادیه شرکت های تعاونی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماینده بابل : خرید تضمینی محصولات کشاورزی با محوریت اتحادیه شرکت های تعاونی باشد ساری - ایرنا - نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت : خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی با محوریت اتحادیه شرکت های تعاونی روستائی انجام گیرد.


ˈ حسین نیاز آذری ˈ چهارشنبه شب در جلسه منتخبان نظام مهندسی کشاورزی استان مازندران در بابل با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی افزود : با مسئولیت شبکه گسترده اتحادیه شرکت های تعاونی روستائی در سطح شهرستانهای کشور نمایشگاه دائمی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی ایجادشود تا بر اساس نیاز هر شهرستانها، محصولات کشاورزی تولیدی، در این مجموعه عرضه شود.
وی اظهارداشت : شرکتهای مهندسی خدمات مشاوره ای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مستقر در سطح شهرستانها در راستای واگذاری امور غیرحاکمیتی به منظور دستیابی به محصول سالم و بکار گیری فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و پرهیز و جلوگیری از موازی کاری باید مورد حمایت واقع شوند.
وی حمایت جدی از مبارزه تلفیقی با آفات و بیماریها (بیولوژیک،فرمون جلب کننده، فرمون اخلال گر جنسی و.....) و استفاده از کودهای زیستی به منظور تولید محصول عاری از باقیمانده سموم و کودهای شیمیائی را مورد تاکید قرار داد و گفت : باید اعتبارات لازم و کافی برای اجرای دقیق و کامل طرحهای مکانیزاسیون کشاورزی ، بهینه سازی واحدهای تولیدی ( مرغداریها،گلخانه ها، دامداریهاو....) و تجمیع کارخانجات شالیکوبی در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد.
وی یکی از موضوعات مهم در بخش کشاورزی را اصلاح قوانین بازدارنده در اجرای طرح های زیربنائی را تجهیز ، تسطیح و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی بویژه اراضی شالیزاری دانست و افزود : اجرای طرح زهکشی سراسری در قسمت شمالی شهرستان باید در جهت خروج آبهای اضافی و تسهیل و فراهم نمودن کشت دوم باید مورد توجه مسوولین قرار گیرد.
نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی اجرای کامل قانون عدم برخورداری از خدمات عمومی به بناهای غیر مجاز توسط دستگاه های خدمات دهنده در جهت جلوگیری از تغییرکاربری غیرمجاز و تشکیل پلیس زمین متشکل از نمایندگان فرمانداری،دادستانی،نیروی انتظامی وجهادکشاورزی در اجرای تبصره 2 ماده10 قانون حفظ اراضی به جهت جلوگیری از وقوع جرم در شروع کار را از جمله راهکارهای اجرایی برای ممانعت از تغییر کاربری های غیرمجاز برشمرد.
نیاز آذری توسعه مکانیزاسیون کشاورزی را مورد اشاره قرار داد و گفت : بانک نشاء در هر روستا به منظور تغییر در شیوه فعلی تهیه نشاء در راستای توسعه مکانیزاسیون و به منظور دستیابی به افزایش تولید و کاهش سختی کار و هزینه تولید باید ایجاد شود.
وی اجرای الگوی کشت بر اساس آمایش سرزمین ، راه اندازی صنایع کوچک بسته بندی ،انجماد و خشک نمودن محصولات سبزی صیفی به منظور توسعه کشت دوم بعد از شالیزاری ، استفاده از اراضی شیبدار و کم بازده در جهت تولید محصولات مناسب منطقه ، تشکیل سازمان برنج به منظور پیگیری مسائل تولید برنج از تولید تا مصرف ، ایجاد مرکز دانش بنیان به منظور بهره گیری از آخرین متد و روش علمی فارغ التحصیلان دانشگاهی ، بازنگری در اجرای بیمه نمودن کارگر باغ و ارائه دستوالعمل هاح اجرائی در سطح استان ، آموزش کارآفرینان و ورود آنان در عرصه تولید از مواردی است که باید در اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.ک/1
608

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن