تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815344252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ورامین: خیرین نیک اندیش ورامین 73 زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فرماندار ورامین: خیرین نیک اندیش ورامین 73 زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کردند تهران بزرگ – ایرنا – فرماندار ورامین گفت: خیرین نیک اندیش ورامین با پرداخت 2 میلیارد ریال ، 73 زندانی جرائم غیر عمد این شهرستان را آزاد کردند.


محسن خوانساری شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که در تالار هامون ورامین برگزار شد گفت : خیرین نیک اندیش شهرستان ورامین با پرداخت 2 میلیارد ریال وجه مورد نیاز ، زمینه آزادی 73 زندانی جرائم غیر عمد را فراهم آورده و آنان را به آغوش خانواده بازگرداندند.
وی گفت: ستاد دیه استان تهران در برگزاری این جشن گلریزان تعهد کرده بود که 10 برابر کمک های خیرخواهانه جمع آوری شده، به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان و خانواده آنان کمک کرده و زمینه آزادی آنان را فراهم خواهد کرد.
فرماندار ورامین اظهار داشت: این سعادت بزرگی است که خداوند نصیب انسان های پاک خود کرده تا آنان بتوانند از از ثروت و دارایی خویش در راه آزادی زندانیان و شادی خانواده های آنان استفاده کنند و این موهبت نصیب هر انسانی نمی شود زیرا شیطان همواره در کمین افراد نشسته تا او را از انجام کارهای خیر بازدارد.
وی تصریح کرد: کسانی که به دلیل مشکلات مادی اعم از بدهی های مالی ، دیه و یا مهریه در زندان به سر می برند در صورتی که از زندان رهایی پیدا کنند می توانند مشکلات خود را با کار و تلاش برطرف نمایند و در بند بودن آنان تنها به افزایش مشکلات اجتماعی کمک کرده و خانواده آنان با مشکلات فراوانی مواجه می شوند.
خوانساری گفت: خیرین نیک اندیشی که امروز در این مکان حمایت های مادی و معنوی خویش را به افراد نیازمند ارزانی می کنند نه تنها خانواده زندانیان که جامعه را از بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی نجات می دهد که یقینا خود آنان نیز از مواهب مادی و معنوی رفتار خویش بهره مند خواهند شد .
فرماندار ورامین افزود: سنت حسنه کمک به نیازمندان نباید تنها به ایام ماه مبارک رمضان محدود شود بلکه این عمل خیرخواهانه باید در طول سال نیز صورت گیرد تا به واسطه این مهم ، بسیاری از نیازمندانی که به هر دلیل با مشکلات مادی دست و پنجه نرم می کنند بتوانند از موهبت آزادی برخوردار شوند .
تهرام/7254//1348

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن