تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803093258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارمرکزی:تصمیم گیری بی برنامه وغیر تخصصی عامل هدررفت سرمایه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob استاندارمرکزی:تصمیم گیری بی برنامه وغیر تخصصی عامل هدررفت سرمایه است اراک- ایرنا- استاندار استان مرکزی گفت: تصمیم گیری بی برنامه و غیر تخصصی عامل هدررفت سرمایه ها و عقب ماندگی در امور است.


ˈمحمدحسین مقیمیˈ روز چهارشنبه در دیدار با شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان فرمهین و خنجین و فراهان افزود: بزرگترین تکلیف مدیران دولت تدبیر و امید تصمیم سازی قاطع است و مسوولان باید برای حل مشکلات منطقه ای نشست های هم اندیشی با نخبگان داشته باشند و اقدامات را به تاخیر نیندازند.
وی ادامه داد: مسوولان در شهرستانها نمایندگان دولت هستند و مکلف به ارائه خدمات به مردم و فراهم کردن رفاه و آرامش آنان در راستای موازین قانونی هستند.
نماینده دولت تدبیر و امید در استان مرکزی بیان کرد: شناسایی توانمندی شهرستانی و لحاظ آن در الگوی توسعه از تکالیف مهم مدیران است و برای مثال راهبردهای توسعه شهرستان فراهان باید بر مبنای ظرفیتهای کشاورزی و صنعتی این خطه دنبال شود.
وی در خصوص بهره برداری از بیمارستان شهرستان فراهان گفت: بیش از دو سال است که عملیات ساخت این بیمارستان به پایان رسیده اما همچنان در تملک خیر بوده و مسوولان این شهرستان نتوانسته اند که رضایت این خیر را جلب کنند.
مقیمی بیان کرد: این درحالیست که مردم فراهان به شدت نیازمند بهبود خدمات بهداشتی و درمانی هستند و این بیمارستان باید در اسرع وقت تعیین تکلیف و راه اندازی شود.
وی عنوان کرد: اگر خیر بیمارستان فراهان تمایلی به واگذاری این مرکز درمانی ندارد و یا به دنبال تعیین پیش شرط است مدیران استان مکلف هستند هر چه سریعتر زمین برای احداث بیمارستان در این شهرستان جانمایی کنند.
فرماندار شهرستان فراهان در این نشست گفت: با توجه به این که بیش از 10 سال از آغاز باند دوم محور اراک- فراهان می گذرد تنها 18 کیلومتر این محور به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی 24 کیلومتر آن بلاتکلیف است.
ˈسعید وائض پورˈ بیان کرد: ناایمن بودن محورهای روستایی شهرستان فراهان، ولتاژ پایین برق بخش خنجین، بی توجهی مسوولان به شهر تاریخی ذلف آباد و کم آبی در بسیاری از روستاهای این شهرستان مهمترین مشکلات و کمبودهای شهرستان فراهان است.
وی ادامه داد: در اولین نشست استاندار مرکزی با اعضای کارکنان نهادهای دولتی که آذرماه پارسال در فراهان برگزار شد 19 مصوبه به تصویب اعضای جلسه رسید که متاسفانه هنوز بسیاری از آن مصوبات عملیاتی نشده است.
فرماندار فراهان افزود: هیچ یک از ادارت کل استان مرکزی در این شهرستان اداره و یا نمایندگی ندارند و مردم شهرستان باید برای کوچکترین کارهای خود به اراک یا تفرش سفر کنند که این مهم خطرات جاده ای بسیاری را برای مردم به همراه دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بیش از 30 درصد مردم شهر خنجین از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند اما مردم باید برای انجام امور خود به اراک سفر کنند و این نهاد حمایتی در تاسیس نمایندگی در این شهر تعلل می کند.
فرماندار فراهان گفت: نبود ایستگاه آتش نشانی، نبود درمانگاه شبانه روزی و کمبود آب از دیگر مشکلات و کمبودهای مردم شهرستان خنجین است.
رییس شورای اسلامی شهر فرمهین نیز در این نشست گفت: مردم این شهرستان از نبود مرکز درمانی مجهز رنج می برند و درمانگاه این شهرستان هم امکانات بسیار ضعیفی دارد و پاسخگوی نیاز مردم این منطقه نیست.
ˈمحمد درخشندهˈ بیان کرد: توجه به ظرفیت های نیروی جوان بومی در استخدام دستگاههای دولتی از موضوعاتی است که در این شهر نیازمند توجه ویژه است.
در پایان این نشست مقرر شد که اداره راه و شهرسازی شهرستان فراهان در احداث محورهای روستایی و تکمیل محور اراک - فراهان اقدام کرده و ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی استان مرکزی تا 15 روز آینده شعبه فعال خود را در شهرستان فراهان مستقر کنند.
همچنین ادارات کل ثبت احوال و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز تا پایان مرداد ماه سال جاری ادارات و یا نمایندگی های خود را در شهر خنجین مستقر کنند.
شهرستان فراهان دارای دو بخش (مرکزی، خنجین) در استان مرکزی ایران است که در سال 1389 به طور رسمی شهرستان شد. ک/2
7115/560/ 1539

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن