تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813312111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایه های قدرت امپراطوری صهیونیسم در حال فروپاشی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob پایه های قدرت امپراطوری صهیونیسم در حال فروپاشی است تهران بزرگ- ایرنا- نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری تهران بزرگ با اشاره به ایستادگی و مقاومت مسلمانان در برابر زیادی خواهی رژیم صهیونیستی، گفت: پایه های قدرت امپراطوری صهیونیسم در حال ریزش و فروپاشی است.


حجت الاسلام ˈعلی اکبر رخصیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صدای زنگ زوال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و اضمحلال دولت یهودی در فلسطین به گوش می رسد.
وی بیان کرد: جوامع اسلامی و حامیان آزادی قدس شریف بر این باور و اعتقادند که شمارش معکوس برای آزادی قبله اول مسلمانان از چنگال رژیم اشغالگر قدس آغاز شده است.
وی تاکیدکرد:حماسه بزرگ و تاریخی درجنگ 33روزه لبنان و مقاومت اسلامی ملت فلسطین در جنگ غزه نه فقط بر افسانه شکست ناپذیری این رژیم و تسخیر ناپذیری دژ نظامی صهیونیسم خط بطلان کشیده، بلکه آسیب پذیری و شکنندگی اشغالگران یهودی را برای جهان به نمایش گذاشت.
به گفته رخصی، سیاستگذاران، برنامه ریزان، دولتمردان و حکام وابسته به امیراتوری صهیونیسم از درک این حقیقت غافلند که بر نظام خلقت جز سنت های حاکمیت ندارد و این موضع زمینه شکست و نابودی آنان را فراهم می آورد.
وی گفت: آن دسته از حکام مزدور دست نشانده کشورهای عربی که سرنوشت خود را به دولتمردان روسیاه آمریکایی، اروپایی و رژیم غاصب صهیونیستی گره زده اند، بدانند که فرجامی چون صدام، مبارک، بن علی، قذافی، علی عبدالله صالح نداشته و جز روسیاهی در پیشگاه تاریخ نخواهد داشت.
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری تهران بزرگ افزود: در آینده نزدیک پرچم فتح و ظفر در بلندای بیت المقدس به اهتزار درخواهد آمد و سرود فتح در این مکان مقدس طنین انداز می شود.
وی اظهار کرد: مسلمانان، موحدان و آزادگان جهان امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می روند که دنیا شاهد جنایات عظیم رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و به خاک و خون کشیدن مردم به خصوص کودکان و زنان بی پناه است.
رخصی بیان کرد: مسلمانان و آزادی خواهان با حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز نشان می هند که همچنان حامی و پشتیبان مظلومان و ستمدیدگان هستند.
وی تاکید کرد: مردم مسلمان ایران اسلامی با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی روزجهانی قدس ضمن تجدید عهد با آرمان های امام راحل، بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی، انزجار و نفرت خود را از جنایات رژیم اشغالگر نشان می دهند.
تهرام/519/1109 / 1539

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن