تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819868327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام نماینده مجلس ترکیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob اقدام نماینده مجلس ترکیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی آنکارا- ایرنا- یک نماینده مجلس ترکیه در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ، تابلویی در محکومیت این رژیم به تریبون مجلس نصب کرد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری ˈخبر 7ˈ ترکیه،
ˈجمعه ایچتنˈ نماینده شهر کردنشین دیاربکر در مجلس ترکیه روز چهارشنبه با تابلویی که جمله ˈ اسراییل تروریست است ˈ روی آن نوشته شده بود در نشست عمومی مجلس حاضر شد.
وی پس از نصب آن به تریبون با قرائت فاتحه برای شهدای فلسطین و ادای احترام به آنان در سخنانی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و خواهان توقف فوری این جنایات شد.
ˈجمعه ایچتنˈ گفت : همه آزادیخواهان و صاحبان وجدان باید رژیم صهیونیستی را محکوم کنند و آنانی که هنوز جرات نکرده اند به این رژیم تروریست بگویند باید احساس شرم کنند.
مخالفان دولت ترکیه ، رجب طیب اردوغان نخست وزیر و دولت وی را به دورویی در قبال مساله فلسطین، نبرد غزه و جانبداری از ر‍ژیم صهیونیستی متهم می کنند.
خاورم ** 2010 *1446

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن