تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819951580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دادگستری آذربایجان شرقی: آرای سازشی در هیات های تشخیص و حل اختلاف افزایش یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob رییس دادگستری آذربایجان شرقی: آرای سازشی در هیات های تشخیص و حل اختلاف افزایش یابد تبریز- ایرنا- رییس دادگستری آذربایجان شرقی گفت: اعضای هیات های تشخیص و حل اختلاف با برخورد طبیبانه با پرونده ها موجبات افزایش آرای سازشی را فراهم سازند.


حجت الاسلام مالک اژدر شریفی در آیین افتتاح اولین واحد اجرای احکام دادگستری ویژه مراجع حل اختلاف قانون کار در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریز اظهار کرد: با استقرار دادورز دادگستری در این واحد دیگر کارگران و کارفرمایان مجبور به مراجعه به دادگستری برای اجرای احکام مراجع حل اختلاف نیستند.
وی با بیان اینکه قشر کارگر و کارفرما مورد حمایت دادگستری استان هستند، گفت: آغاز بکار واحد اجرای احکام دادگستری در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تبریز موجب حل و فصل مشکلات تردد کارگران و کارفرمایان به دادگستری شده و باعث کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها خواهد شد.
شریفی خاطر نشان کرد: قوه قضاییه و تشکیلات قضایی همیشه حمایت خود را از قشر زحمتکش اعلام کرده و در صدد مرتفع کردن مشکلات کارگری و کارفرمایی استان هستند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز از سازش بیش از 49 درصدی اختلافات کارگری و کارفرمایی استان در سه ماه نخست امسال خبر داد.
میر احد حسینی گفت: انتظار می رود با تدبیر و برنامه ریزی کارشناسان و اعضای شوراهای حل اختلاف این اداره، سازش اختلافات کارگری و کارفرمایی در شش ماه نخست سالجاری به 70 درصد برسد.
وی اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال بیش از سه هزار و 500 دادخواست از کارگران به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ارجاع شده که از این تعداد دو هزار و 385 مورد در هیات های بدوی منجر به صدور آرا شده است.
حسینی ادامه داد: از آرا صادره یکهزار و 253 مورد با تدبیر صورت گرفته توسط کارشناسان هیات های تشخیص و حل اختلاف منجر به صدور آرای سازشی شده است.
704/587

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن