تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818948188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماه مبارک رمضان الهام بخش خوبی برای تولید آثار در فضای معنوی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست حوزه هنری خوزستان عنوان کرد: ماه مبارک رمضان الهام بخش خوبی برای تولید آثار در فضای معنوی است خبرگزاری پانا: سرپرست حوزه هنری خوزستان عنوان کرد: ماه مبارک رمضان الهام بخش خوبی برای تولید آثار در فضای معنوی است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱ مرداد ساعت 13:38



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان ،سرپرست حوزه هنری خوزستان گفت: چند سال است که  حوزه هنری خوزستان در شب های قدر ماه مبارک رمضان فرصتی ایجاد کرده تا هنرمندان هنرهای تجسمی با بهره گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان عبادات و طاعات خود و عقاید خود را در این ایام در این فرم ارائه و انعکاس می دهند.
محمود نادری در گفت و گو با روابط عمومی حوزه هنری خوزستان و در حاشیه چهارمین کارگاه هنرهای تجسمی شب قدر افزود: این فرم جدیدی است که سال ها ارائه می شود و می تواند در این ایام و لحظات، الهام بخش خوبی برای تولید آثار و تابلوهایی باشد که در این فضا خلق می شود. نادری اظهار کرد: قصد داشتیم امسال این کارگاه هنرهای تجسمی را در شهر نجف اشرف برگزار کنیم اما به دلیل شرایط خاصی که در کشور عراق بوده، این فضا فراهم نشد.
وی با ابراز امیدواری از  تداوم این گونه حرکت ها در ادامه اظهار داشت: هرسال هنرمندان از تمام شهرهای استان، تقاضای بیشتری برای سال آینده دارند و تمایل دارند که در این رویدادفرهنگی شرکت کنند که به زعم بنده، برای معرفی منابع دینی و معنوی ما برای الهام بخشیدن به تولیدات هنری، این فرم کار نیز یکی از مجموعه های موثر است. وی با بیان این که این رویداد فرهنگی این ظرفیت را دارد که یک رویدادی برای جلب و افزایش دوستی های جهان اسلام باشد که اعتقادات مشترک داریم افزود: با جمع شدن حول این رویداد فرهنگی می توانیم  در مورد مسائل دینی و مذهبی مان گفت و گو کنیم و به خلق آثار بپردازیم . نادری اذعان داشت:  این رویدادها با روح کلی ماه رمضان که گناه سوزی و بازگشت به خویشتن است، بازگشت به مهر و مهربانی دل هایمان است، مناسبت دارد و باید این موارد در دل این رویدادها گنجانده شود که لحظات بسیار زیبایی است که هنرمندان ما  می توانند مهرورزانه خلق کنند. نادری در ادامه  گفت: هنرمندان ما امسال استانی هستند اما زمینه هایی برای شرکت هنرمندان کشورهای عراق، کویت و عمان فراهم شده بود که امسال به کارگاه نرسیدند، چرا که این کارگاه، نمایشگاه نیست که اثر ارائه دهیم و در واقع به حضور هنرمندان نیاز است که با هم کار جمعی انجام دهند اما متاسفانه امکان حضورشان میسر نشد.  وی در ادامه اظهار کرد: چون رویداد به صورت سالانه است می توانیم فراتر از مرزهای خوزستان و کشور در دل جهان اسلام موضوع را  گسترش دهیم و به رونق فرهنگی و هنری برسیم.
نادری افزود: حضور هنرمندان در این کارگاه، تجمعی از هنرمندان علاقه مند است که تمایل دارند در این فضا شرکت کنند، چه آنهایی که با حوزه هنری همکاری دارند و چه آنهایی که به صورت آزاد فعالیت می کنند، در واقع  فرصتی برای همه هنرمندان است . وی در پایان از مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مدیریت موزه هنرهای معاصراهواز تقدیر و تشکر  کرد که این امکان را به حوزه هنری دادند تا در یک محیط آبرومندانه این مراسم برگزار شود.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن