تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798276442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه های جدی پلیس به متصدیان آرایشگاههای زنانه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob توصیه های جدی پلیس به متصدیان آرایشگاههای زنانه همدان - ایرنا - با توجه به اینکه آرایشگاه های زنانه محلی برای ارائه خدمات به بانوان است برخی مواقع مورد سوء استفاده افراد فرصت طلب برای ترویج بداخلاقی ها قرار می گیرد که این موضوع منجر به برگزاری همایش توجیهی و آگاهی بخشی برای فعالان این صنف در اداره اماکن همدان شد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا رییس اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان در این همایش گفت: افراد فرصت طلب با حضور در آرایشگاه های زنانه اقدام به اغفال برخی زنان و دختران می کنند که در این راستا آرایشگران ضمن ممانعت از بروز هرگونه تخلف و حضور این افراد، باید موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بیشتر بانوان اقدام به درددل های دوستانه و بیان مشکلات و برنامه های خود می کنند، آرایشگران در صورت مواجهه با موارد مشکوک و ضد امنیتی باید موضوع را به مسوولان امر اطلاع دهند.
وی تصریح کرد: البته بیشتر تخلفات در آرایشگاه های فاقد مجوز شکل می گیرد.

* توزیع مخدر صنعتی در آرایشگاه های زنانه
رییس اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان اظهار کرد: عرضه مخدر صنعتی با پوشش تنظیم کننده اشتها و کاهش وزن در برخی از آرایشگاه های زنانه نیز دیده شده که بایستی مسوولان این آرایشگاه بیشتر مراقبت کنند.
سرهنگ عبادی با ذکر اینکه تبلیغ هر نوع کالا در آرایشگاه زنانه ممنوع است، تاکید کرد: پلیس اماکن بدون اغماض و با جدیدیت با افراد متخلف برخورد کرده و هزینه تخلف را به قدری بالا می برد که فرد اجازه انجام دوباره چنین تخلفی را به خود ندهد.
وی گفت: افراد فعال در باندهای مواد مخدر در پوشش مشتری، شاگرد و افراد دلسوز اقدام به تبلیغ مواد مخدر با عناوین مختلف و جلب و جذب مشتری با ورود به صنوف مختلف به ویژه صنف آرایشگران می کنند.
وی با ذکر اینکه خرید و فروش هر نوع کالایی در داخل آرایشگاه زنانه ممنوع است، هشدار داد: در صورت دریافت گزارش و شکایت های مردمی ابتدا واحد صنفی پلمپ یا مجوز فعالیت باطل و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی می شود.

ترویج شو لباس در آرایشگاه ها ممنوع
وی تصریح کرد: برگزاری شو لباس و بدلیجات برای مشتریان در برخی آرایشگاه های زنانه و تهیه آلبومی از مراجعه کنندگان به این مجموعه برای نشان دادن به مشتریان جدید به عنوان الگو و مدل ممنوع است.
سرهنگ عبادی اضافه کرد: انجام هر نوع فعالیت و ارائه هر نوع خدمات بجز آرایشگری به علت تداخل صنفی ممنوع است و ماموران در صورت دریافت گزارش و روئیت چنین تخلفی واحد صنفی را پلمپ می کنند.

مهلت 20 روزه پلیس برای مجهز کردن آرایشگاه های زنانه به آیفون تصویری
رییس اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان گفت: بیشتر آرایشگاه های زنانه درب ورودی خود را باز نگهداشته و تنها یک پرده به عنوان پوششی که داخل آرایشگاه از بیرون قابل دید نباشد نصب می کنند در حالیکه باید درب آن همواره بسته باشد.
سرهنگ عبادی افزود: آرایشگاه های زنانه باید مجهز به قفل محکم، آیفون تصویری با شعاع دید و پوشش تصویری مناسب باشد و یک بنر یک متری با مضمون ورود آقایان ممنوع در ورودی آن نصب شود.
وی گفت: آرایشگاه های زنانه که مجهز به آیفون تصویری نیستند 20 روز مهلت دارند نسبت به نصب دوربین اقدام کنند در غیر اینصورت واحد صنفی آنها پلمپ می شود.
رییس اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان تاکید کرد: نصب دوربین مدار بسته در داخل آرایشگاه زنانه و حتی حیات و راهرو ممنوع بوده و مجازات سختی برای این تخلف پیش بینی شده است.
سرهنگ عبادی اضافه کرد: برخی مواقع آرایشگران کلید محل فعالیت را به شاگردان تحویل و خود به بیرون از مجموعه می روند و مشاهده شده که شاگردان سودجو از این فرصت برای نصب دوربین استفاده کرده اند.
او گفت: قبل از استخدام شاگرد، بهتر است وی را برای دریافت سو پیشینه به اداره آگاهی معرفی کنید تا در آنجا استعلامات مورد نیاز صورت گیرد تا در زمان انجام تخلف آگاهی به راحتی بتواند وی را شناسایی کند.

ورود تجهیزات ماهواره ای به آرایشگاه زنانه
رییس اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان گفت: استفاده از تجهیزات ماهواره ای طبق قانون جرم است و آرایشگران با بهانه استفاده از مدل مو، تبلیغ مدل آرایشی و سرگرم کردن مشتری نباید اقدام به انجام چنین تخلفی کنند.
سرهنگ عابدی تاکید کرد: پخش هر نوع موسیقی و آهنگ های مجاز و غیرمجاز در محیط آرایشگاه زنانه ممنوع است و آرایشگران تنها مجاز به استفاده از رادیو داخلی هستند.

ورود داماد به داخل آرایشگاه زنانه جرم است
وی اظهار کرد: نباید به بهانه رزو بودن آرایشگاه اجازه حضور داماد در داخل سالن آرایش را داد چون ورود آقایان به داخل آرایشگاه ممنوع است و فرد تعمیرکار نیز تنها زمانی که آرایشگاه خالی باشد اجازه ورود به این مجموعه را دارد.
وی افزود: با ورود داماد به داخل سالن آرایش زنانه دیگر اطرافین از جمله فیلم بردار و بستگان داماد و عروس نیز وارد آرایشگاه می شوند در حالیکه آرایشگر به همراه شاگردان و مشتری در آن محل حضور دارد و نباید تصویر انها در فیلم و عکس ثبت شود.
7525/ 2624

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن