تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798393825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 73 درصدي سرقت از موزه ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ تير ۱۳۹۳ (۱۵:۲۲ب.ظ)
کاهش 73 درصدي سرقت از موزه ها فرمانده يگان حفاظت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از کاهش 73 درصدي سرقت از موزه‌ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ محمد کربلايي حريري با اعلام آمار برنامه‌هاي پيشگيرانه يگان حفاظت تصريح کرد: برابر آمار و بر اساس پيگيري مستمر و با کارشناسي يکساله مرکز کنترل فرماندهي در رابطه با جرائم حوزه ميراث فرهنگي با کاهش 73 درصدي سرقت از موزه‌ها، افزايش 25/10 درصدي دستگيري مجرمان حوزه مواريث فرهنگي و حفاري‌هاي غيرمجاز و همچنين افزايش 07/17درصدي روند تشکيل پرونده هاي قضائي دررابطه با جرائم عليه ميراث فرهنگي در مقايسه سالهاي91 و 92 مواجه بوده ايم.
وي با اشاره به اينکه برابر اعلام پليس همه ساله در ماه هاي حرام آمار بزهکاري کاهش چشمگيري دارد، افزود: با بررسي شاخص‌هاي عملکردي يگان که به‌صورت مستمر و با روش‌هاي گوناگون رصد مي شود و با توجه به عمليات‌هاي مورد لزوم در جرائم، شاخصه‌هاي کمي و کيفي کاهش قابل ملاحظه‌اي را نشان مي‌دهد.
وي ادامه داد: عمليات‌ها بر اساس فاکتورها و استانداردي لازم در دست اقدام بوده و با شناسايي دقيق موارد مهم و بهره‌گيري از تاکتيک، زمان مناسب و همچنين عدم انتشار برخي اخبار براي جلوگيري از معرفي شگردهاي کاري و نيز خدشه دار نشدن احساس امنيت در جامعه در حال اجراست.
کربلائي با بيان اينکه براي جلوگيري از افزايش حفاري‌هاي غيرمجاز در يگان حفاظت سازمان برنامه هاي گوناگوني در دستور کار قرار دارد، افزود: اين برنامه‌ها با توجه به افزايش آثار و ثبت ملي و جهاني و به منظور حفاظت مطلوب، از ابتداي سال جاري در جلسات تخصصي مورد بازبيني قرار گرفته و براي تاييد نهائي به سازمان ارسال شده است.
وي جذب تعدادي نيروي کار و ايجاد سامانه‌هاي هوشمند براي پاسخگويي مناسب به نيازهاي آينده به ويژه در حوزه گردشگري را از جمله اين برنامه‌ها دانست و تصريح کرد: تخصيص رديف بودجه‌ متناسب با ماموريت‌هاي يگان از اهميت خاصي برخوردار است چراکه تجهيزات لازم از جمله موتور، امکانات حمل و نقل و سامانه‌هاي هوشمند مورد نياز در پيشگيري از وقوع جرائم تاثيرگذار است.
فرمانده يگان حفاظت يادآور شد: با توجه به اولويت اول سازمان در بحث حفظ آثار و رونق گردشگري که نيازمند تامين امنيت براي حضور گردشگران است، ساختار سازماني يگان حفاظت بايد به‌روز و مطابق با استانداردها باشد، در اين راستا با دستور رئيس سازمان ميراث فرهنگي طرح بازبيني ساختار يگان مورد بررسي کارشناسي قرار گرفت و پس از تاييد اين طرح به تصويب رسيد.
وي در پايان تاکيد کرد: برابر دستورالعمل اجرايي، يگان حفاظت استانها که در سلسله مراتب آن قراردارند بايد به منظور تحقق ماموريتها و وظايف ذاتي و به منظور ايجاد وحدت رويه و فرماندهي در همه امور با مرکز فرماندهي هماهنگ باشند و در تعامل تنگاتنگ انجام وظيفه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن