تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821131628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای گروه های نمایشی به برنامه های فرهنگی و مذهبی فردیس غنا بخشید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز در شب های قدر؛
اجرای گروه های نمایشی به برنامه های فرهنگی و مذهبی فردیس غنا بخشید
فردیس- خبرگزاری مهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس با اشاره به اجرای گروه های نمایشی در شبهای قدر در این شهرستان گفت: حضور این هنرمندان باعث شد برنامه های فرهنگی و مذهبی با غنای بیشتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.



حجت الاسلامˈ شمس الله فلاح در گفتگو با مهر، با بیان اینکه امسال با حمایت نیکوکاران توانستیم بستر را برای حضور هنرمندان در شبهای قدر فراهم کنیم، اظهار داشت: هرساله در لیالی قدر شاهد استقبال گسترده مردم از نمایش های مذهبی هستیم بر این اساس در ماه مبارک رمضان امسال، حضور گروه های نمایشی در سطح شهرستان فردیس غنای بیشتری به برنامه های فرهنگی مذهبی این شهرستان بخشید.

وی گفت: شبهای قدر فرصتی مناسب برای انتقال مفاهیم و فرهنگ غنی اسلانی به نسل جوان است و ضرورت دارد از ابزارهای مناسب برای انتقال این مفاهم بهره ببریم. حجت الاسلام فلاح افزود: هنر به مثابه ابزار و تکنیک موثری در انتقال مفاهیم و ارزش ها به سطوح مختلف جامعه عمل می کند و لازم است از ظرفیتهای عظیم موجود در این عرصه نهایت بهره را برد.

وی تصریح کرد: امروزه نسل جوان جامعه در معرض تهدیدهای مختلف قرار دارد و دشمنان با بهره گیری از ابزارهای متنوع، درصدد جلب نظر جوانان هستند. از این رو وظیفه متولیان فرهنگی مفاهیم اسلامی به نسل نوجوان و جوان در انتقال بسیار بیشتر از گذشته است.


۱۳۹۳/۴/۳۱ - ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن