تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798397645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كودك‌كشي در صهيونيسم سابقه تاريخي دارد/ تصاوير شادي صهيونيست‌ها از بمباران فلسطين جهاني شود/صهيونيسم و داعش همسو هستند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كودك‌كشي در صهيونيسم سابقه تاريخي دارد/ تصاوير شادي صهيونيست‌ها از بمباران فلسطين جهاني شود/صهيونيسم و داعش همسو هستند
قديري ابيانه گفت: اگر آمريكا، آلمان يا ديگران مايل هستند يهوديان كشور خود را داشته باشند، مي‌توانند در آلمان و آمريكا بخشي از سرزمين خويش را براي تشكيل دولت يهودي اختصاص دهند. آنچه در غزه روي مي‌دهد و رژيم صهيونيستي در حال ارتكاب است، بدتر از هلوكاست است.

جنايات صهيونيست در غزه از هلوكاست خيالي بدتر است/كودك‌كشي در صهيونيسم سابقه تاريخي دارد/ تصاوير شادي صهيونيست‌ها از بمباران فلسطين جهاني شود
جوان‌آنلاين: محمد حسن قديري ابيانه، كارشناس مسائل سياسي در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» به مناسبت در پيش بودن روز قدس گفت: جنايات رژيم صهيونيستي عليه مردم مظلوم فلسطين و غزه و به شهادت رساندن كودكان و زنان، مورد حمايت كشورهايي است كه ادعاي دروغين دفاع از حقوق بشر آنها گوش‌ها را كر كرده است. آمريكا، انگلستان، فرانسه، آلمان و ساير كشورهاي اروپايي كشورهايي هستند كه نه تنها از تجاوز رژيم صهيونيستي دفاع مي‌كنند بلكه براي جايگزيني تسليحاتي كه رژيم صهيونيستي در اين تجاوز به كار گرفته، اقدام كرده‌اند. اين نشان دهنده ماهيت اين كشورها و سردمداران آنهاست.
قديري ابيانه ادامه داد: رژيم صهيونيستي در ارتكاب جنايات حد و مرزي قائل نيست و اصولا مطابق با آموزه‌هاي كتاب مقدسشان «تلمود» كشتن غير يهوديان را اعم از كوچك و بزرگ مجاز و بلكه مستحب و واجب مي‌شمارد و اصولا غير يهوديان را حيوان ناطق مي‌دانند كه خداوند آنها را براي خدمت‌گذاري به يهوديان آفريده است. مطابق با باور مسيحيان در همين فلسطين در زمان حضرت مسيح به دستور و به خواست يهوديان كودك كشي را راه‌ انداخته بودند. ملت‌هاي جهان بايد هر گونه مساعدتي را كه مي‌توانند به نفع فلسطنين و عليه صهيونيست‌ها به كار گيرند. روز قدس بايد بسيار باشكوه‌تر از سال‌هاي گذشته برگزار شود. روز قدس روز اسلام و روز دفاع از مظلومان فلسطين است و انشا‌ءالله روز نابودي اسرائيل خواهد بود.
وي افزود: بايد تصاوير جنايت صهيونيست‌ها به ويژه براي مردم كشورهايي كه دولت‌هايشان حامي صهيونيست‌ها هستند، ارسال شود تا از درون فشاري بر دولت‌ها وارد كنند. تصاوير شادي صهيونيست‌ها از بمباران شهرهاي فلسطين، بايد جهاني شود تا ماهيت پليد صهيونيست‌ها بيش از گذشته براي جهانيان روشن شود.
جنايات صهيونيست در غزه از هلوكاست خيالي بدتر است/كودك‌كشي در صهيونيسم سابقه تاريخي دارد/ تصاوير شادي صهيونيست‌ها از بمباران فلسطين جهاني شود


اين كارشناس مسائل سياسي عنوان كرد: نگاه صهيونيسم‌ها به غير يهوديان و حيوان دانستن آنها اعم از مسلمان، مسيحي و بودايي بايد به اطلاع همه ملت‌هاي جهان برسد. نگاه صهيونيسم‌ها به مسيح و حضرت مريم(س) از ديد مسيحيان پنهان مانده و اين امر با سلطه صهيونيست‌ها و رسانه‌هاي غربي مقدور شده است؛ چرا كه اطلاع مسيحيان از نگاه يهوديان نسبت به مقدسات آنها انزواي صهيونيسم‌ها را در اين جوامع در پي خواهند داشت.
به گفته قديري ابيانه يهوديان هيچ اعتقادي به تقدس حضرت مسيح و حضرت مريم ندارند و اين در حالي است كه رسانه‌هاي صهيونيستي مسلمانان را دشمن مسيحيان معرفي مي‌كنند. حال آنكه مسلمانان براي حضرت مسيح و حضرت مريم تقدس قائل بوده و معجزات آن دو بزرگوار نيز در قرآن آمده است اما در انجيل به آن اشاره نشده است. وي گفت: اين جنايات رژيم صهيونيستي نمي‌تواند اسرائيل را از سرنگوني و اضمحلال نجات دهد و صهيونيست‌ها بايد به كشورهاي خود بازگردند و فلسيطن را به طور كامل به فلسطينيان بازگردانند و به عبارت ديگر بايد فلسطين به طور كامل به نقشه بازگردد.
جنايات صهيونيست در غزه از هلوكاست خيالي بدتر است/كودك‌كشي در صهيونيسم سابقه تاريخي دارد/ تصاوير شادي صهيونيست‌ها از بمباران فلسطين جهاني شود
 



قديري ابيانه اظهار داشت: اگر آمريكا، آلمان يا ديگران مايل هستند يهوديان كشور خود را داشته باشند، مي‌توانند در آلمان و آمريكا بخشي از سرزمين خويش را براي تشكيل دولت يهودي اختصاص دهند. آنچه در غزه در جريان است و رژيم صهيونيستي در حال ارتكاب است، بدتر از هلوكاست ساخته شده، است.
 
اين كارشناس مسائل سياسي در پايان با اشاره به فتنه داعش در سوريه و عراق يادآور شد: پرچم رژيم صهيونيستي دو نوار آبي دارد كه سمبل دو رودخانه نيل تا فرات است كه بخش‌هايي از 14 كشور را در برمي‌گيرد و حتي مكه و مدينه را نيز شامل مي‌شود و اين در حالي است كه اسنودن، افشاگر مسائل امنيتي آمريكا اخيرا اعلام كرده گروه تروريستي داعش دست‌پروده سازمان سي‌آي اي آمريكا، ام آي 6 انگلستان و موساد اسرائيل است. اين گروه تروريستي و جنايتكار كه ادعاي اسلام‌گرايي دارد اخيرا اعلام كرده كه زائران خانه خدا براي پرستش سنگ به حج مي‌روند نه خود خدا و لذا بايد خانه خدا از بين برود و ويران شود و زائران آن نيز همگي كشته شوند. در حقيقت بايد جنايت داعش را نيز عليه شيعيان و اهل تسنن و مسيحيان به پاي صهيونيست‌ها نوشت و عمق اهداف آنها را شناخت.  



منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن