تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798771068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعطيلي 80 درصد واحدهاي توليدي كردستان/درآمد سرانه مردم استان نصف ميانگين كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان خاكسار:
تعطيلي 80 درصد واحدهاي توليدي كردستان/درآمد سرانه مردم استان نصف ميانگين كشور است
سنندج – خبرگزاري مهر: عضو هيئت مديره خانه صنعت و معدن كردستان از تعطيل شدن بالغ بر 80 درصد از واحدهاي توليدي و صنعتي استان كردستان خبر داد.



به گزارش خرنگار مهر، منصور خاكسار شامگاه دوشنبه در جريان ديدار نماينده ولي فقيه با شماري از نخبگان استان كردستان اظهار داشت: متاسفانه بنا به دلايل مختلف و بر اساس بررسي هاي صورت گرفته در حال حاضر 80 درصد از واحدهاي توليدي و صنعتي استان كردستان تعطيل هستند. وي ادامه داد: رسيدن به اين آمار بر اساس مطالعه ميداني صورت گرفته است كه در سال 91 حدود 70 درصد از واحدهاي توليدي و صنعتي استان كردستان تعطيل بودند كه متاسفانه در سال 92 اين ميزان به حدود 80 درصد رسيده است و توجه به اين آمار نشان دهنده وضعيت نامناسب و نگران كننده استان كردستان است. عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج و عضو هيئت مديره خانه صنعت و معدن كردستان يادآور شد: بر اساس بررسي هاي صورت گرفته مشكل اصلي بالغ بر 90 درصد از واحدهاي تعطيل شده در استان كردستان مسائل مديريتي است و به همين دليل بايد در اين بخش از دانش مديريتي براي رفع مشكلات به وجود آمده بهره برداري كرد. وي با اشاره به ظرفيت هاي بسيار خوب كردستان در حوزه هاي مختلف به ويژه تربيت نيروي انساني تحصيل كرده گفت: در صورتي كه ما برنامه ريزي بهتري داشته باشيم مي توانيم با تزريق نيروهاي تحصيل كرده به واحدهاي توليدي و صنعتي مشكلات آنها را به حداقل برسانيم. وي در ادامه سخنان خود در اين نشست به وضعيت استان كردستان در حوزه هاي مختلف اشاره كرد و گفت: كردستان در حوزه منابع طبيعي و نيروي انساني يكي از استان هاي برتر و غني كشور به شمار مي رود ولي متاسفانه طي سالهاي گذشته به هيچ عنوان از اين ظرفيت ها بهره برداري نشده است. خاكسار يادآور شد: در حال حاضر اين استان در حوزه مواد معدني، وضعيت جغرافيايي و همچنين وجود نيروي انساني يكي از استانهاي سرآمد كشور به شمار مي رود و به همين دليل لازم است كه برنامه ريزي بهتري براي بهره برداري از اين سرمايه هاي ارزشمند صورت گيرد. وي همچنين به وضعيت درآمد سرانه مردم استان كردستان اشاره كرد و افزود: بر اساس آمارهاي رسمي اعلام شده از در حال حاضر درآمد سرانه مردم استان كردستان نصف ميانگين كشور است و اين مهم نشان دهنده وضعيت نگران كننده اين استان است. عضو هيئت مديره خانه صنعت و معدن استان كردستان گفت: امروز جنگ در جهان از حوزه نظامي به حوزه اقتصادي كشيده شده است و به همين دليل است كه تمامي كشورها تلاش مي كنند تا با توسل شدن به شيوه ها و روش هاي مختلف در اين حوزه به پيشرفت برسند. وي با بيان اينكه ما در صورت برنامه ريزي مي توانيم در حوزه اقتصاد در جهان به موفقيت بيشتري برسيم، عنوان كرد: توجه به اقتصاد مقاومتي و همچنين مديريت جهادي دو شيوه و روشي است كه كشور ما را به سمت و سوي توسعه سوق مي دهد و به همين دليل بايد در اين دو حوزه مديران و مسئولان با دقت هر چه تمامتر گام بردارند. در اين نشست همچنين شماري ديگر از اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي استان كردستان به بيان ديدگاه هاي خود در حوزه هاي اقتصادي و توسعه اين استان پرداختند.


۱۳۹۳/۴/۳۱ - ۱۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن