تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه تن مواد غذایی دارویی و بهداشتی ناسالم در گناباد كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی
سه تن مواد غذایی دارویی و بهداشتی ناسالم در گناباد كشف شد
گناباد - خبرگزاري مهر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: از 3 هزار و 41 واحد تجاری در گناباد، سه تن مواد غذایی، دارویی و بهداشتی تاریخ گذشته و ناسالم توسط بازرسان بهداشت محیط این شهرستان کشف شد.



به گزارش خبرنگار مهر، علی عالمی صبح سه‌شنبه در مرکز بهداشت گناباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسی‌‌های کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در ماه رمضان در گناباد  تشدید شده است. وي افزود: با توجه به شروع فصل گرم سال و همزمانی ماه مبارک رمضان با آن هماهنگی‌های لازم برای افزایش تعداد بازرسی‌ها، نظارت دقیق‌تر بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و ارائه نکات بهداشتی برای توزیع نذورات توسط کارشناسان بهداشت محیط صورت گرفته است. عالمی گفت: اکیپ های بازرسی در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل نیز به بازرسی بهداشتی از اماکن یاد شده خواهند پرداخت. وي ادامه داد: اولویت این طرح با مراکزی همچون محل‌های عرضه آش، حلیم، زولبیا بامیه، شیرینی‌های سنتی و اماکن تهیه و طبخ نذورات است که به صورت اختصاصی در این ماه فعالیت بیشتری دارند. وی تصریح کرد: اگر چه بازرسی و برخورد با متخلفین در همه ایام به ویژه در ایام تعطیل در حال انجام است اما همکاری مردم با کارشناسان و دقت آنان برای خرید محصولات دارای مشخصات بهداشتی شامل تاریخ تولید و انقضاء، پروانه ساخت یا شناسه نظارت، مواد تشکیل دهنده و آدرس و مراجعه به مراکزی که استاندارد و نکات بهداشتی لازم را رعایت می‌کنند ضمن پیشگیری از تهدید سلامتی شان، موجب ارتقاء سطح سلامت جامعه می‌شود. عالمي بيان کرد: حدود سه تن مواد غذایی، دارویی و بهداشتی تاریخ گذشته و ناسالم توسط بازرسین بهداشت محیط شهرستان طی یک ماه گذشته کشف و معدوم شده است. وي گفت: این مقدار مواد دارویی، غذایی و بهداشتی در بازرسی از 3 هزار و 41 واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی کشف و ضبط شده است. وی افزود: همچنین در بازرسی از یک نمایندگی فروش محصولات لبنی، ۱۳۸ کیلوگرم پنیر مربوط به یکی از کارخانه های تولید فرآورده های لبنی مشهد به علت کپک بیش از حد مجاز کشف و معدوم شد. رئیس مرکز بهداشت گناباد تصريح كرد: سامانه ارتباطات مردمی رسیدگی به تخلفات بهداشتی از طریق شماره تلفن 1490 و شماره پیامگیر واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای 7220986 و شماره تلفن ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گناباد 4-7223513 در طول شبانه روز آماده دریافت شکایات مردمی است.


۱۳۹۳/۴/۳۱ - ۱۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن