تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819259461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران تحت پوشش کامل گازوییل یورو 4


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در گفت وگو با ایرنا: تهران تحت پوشش کامل گازوییل یورو 4 تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: شهرهای تهران، کرج و اراک تحت پوشش نفت گاز یورو 4 قرار گرفته اند که این اقدام باعث کاهش گوگرد و آلودگی هوای این شهرها شده است.


عباس کاظمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، با تشریح روند بهبود کیفیت نفت گاز توزیعی در کشور، اظهار داشت: در شهر مشهد نیز توزیع گازوییل یورو 4 آغاز می شود که این اقدام نقش زیادی در کاهش آلایندگی این شهر خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته، بهبود کیفیت گازوییل توزیعی آغاز شده است، افزود: در اواخر سال 1392، واحد گوگرد زدایی از نفت گاز در پالایشگاه اراک راه اندازی شد و کیفیت نفت گاز تولیدی این پالایشگاه بهبود یافت.
معاون وزیر نفت خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در 2 سال گذشته این واحد آماده بهره برداری بود، اما به علت همکاری نکردن شرکت خارجی سازنده کمپرسورهای این واحد، راه اندازی با تاخیر مواجه شده بود.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی افزود: ما با تلاش متخصصان و کارشناسان داخلی مشکل کمپرسور رفع و بدین ترتیب تولید گازوییل یورو 4 آغاز شد.
کاظمی با بیان اینکه نفت گاز تولیدی در پالایشگاه تهران نیز دارای استاندارد یورو 5 است، اظهار داشت: 12 میلیون لیتر نفت گاز در پالایشگاه شازند اراک و 12 میلیون لیتر نیز در پالایشگاه تهران تولید می شود.
وی گفت: شهرهای تهران، کرج و اراک تحت پوشش نفت گاز یورو 4 قرار گرفته اند که این امر باعث کاهش گوگرد و آلودگی هوای این شهرها شده است.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، افزود: با ارتقا کیفیت گازوییل، گوگرد آن از 10 هزار ppm به زیر 5 هزار ppm کاهش یافته است.
پیش از این نیز شهر تهران و کلانشهرهای اراک و کرج به طور کامل تحت پوشش بنزین یورو 4 و پاک قرار گرفته بودند.
اقتصام(4)2022**1558

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن