تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819206193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار:80 درصد مراجعان ازعملکرد ادارات قزوین رضایت داشته اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob معاون استاندار:80 درصد مراجعان ازعملکرد ادارات قزوین رضایت داشته اند قزوین-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین گفت: براساس نتایج ارزیابی های انجام شده، 80.7 درصد مراجعین به دستگاه های اجرایی استان در سال گذشته از عملکرد آنها در ارایه خدمات رضایت داشته اند.


به گزارش روابط عمومی استانداری ، ˈعباسعلی درافشانیˈ دوشنبه شب در نشست کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری قزوین با اشاره به نتایج نظرسنجی سنجش میزان رضایت ارباب رجوع از عملکرد دستگاه های اجرایی استان افزود: رضایت ارباب رجوع ضامن موفقیت دستگاه های اداری است.
وی خاطرنشان کرد: ارباب رجوع زمانی رضایت خواهد داشت که دستگاه ها نیاز وی را به خوبی بشناسند و به آن پاسخ مناسب دهند.
این مسوول افزود: دستگاه های اجرایی باید خود را متعهد به احترام به ارباب رجوع بدانند و کارکنانی را به خدمت بگیرند که رضایت مراجعان را در دستور کار و اولویت خود قرار دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین یادآور شد: درنظرسنجی از مراجعان دستگاههای اجرایی استان در سال 92 از هفت هزار و 559 نفر مراجعه کننده که 72 درصد آنها مرد و باقی زن بوده اند، نظرسنجی شد.
درافشانی گفت: براساس نتایج به دست آمده متوسط تعداد دفعات مراجعه به دستگاه ها کاهش پیدا کرده است به طوریکه در سال 92 از هر 10 نفر مراجعه کننده تنها یک نفر بیش از یک بار برای پیگیری امور به ادارات مراجعه کرده است.
این مسوول گفت: براساس نتایج این نظرسنجی، تمایل مردم به استفاده از خدمات الکترونیکی 67 درصد بوده است و تنها 24 درصد از مراجعین از خدمات دستگاه ها به شیوه الکترونیکی استفاده می کرده اند که این هم بیشتر محدود به بانک ها بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین، نظرسنجی از مردم را آیینه خوبی برای سنجش نحوه ارایه خدمت در دستگاه ها خواند و گفت: با انجام این کار مدیران از وضعیت خدمت رسانی در دستگاه تحت امر خود به خوبی اطلاع پیدا می کنند.
وی در ادامه خواستار افزایش آگاهی بخشی به مردم در خصوص خدمات دستگاه ها شد و افزود: در اطلاع رسانی خدمات دستگاهها ضعیف هستیم که بخشی از علت دفعات مراجعه مکرر مراجعان به این موضوع مرتبط است.
درافشانی در پایان گفت: رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در دستگاها نیز ضعیف است که در این رابطه باید واحدهای بازرسی و نظارت در ادارات استان تقویت شوند.
بر اساس آخرین آمار، استان قزوین دارای 66 دستگاه اجرایی می باشد.
7392 / 614

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن