تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804287828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث مرکز تصويربرداري تخصصي درماني در اراک از محل موقوفه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۳ (۲۳:۱ب.ظ)
احداث مرکز تصويربرداري تخصصي درماني در اراک از محل موقوفه مديرکل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي از راه‌اندازي مرکز جامع تصويربرداري تخصصي درماني در آينده‌اي نزديک در اراک خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام عباسيان، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي با اعلام اين خبر گفت: هزينه مورد نياز راه‌اندازي اين مرکز از محل موقوفه فرمان فرما تامين و به نام موقوفه احداث مي‌شود.
وي اظهار داشت: در سال گذشته سازمان اوقاف و امور خيريه به اداره کل اوقاف استان اجازه فروش اوراق مشارکت وقف تا سقف 20 ميليارد تومان را براي راه‌اندازي مرکز تصويربرداري درماني اراک داده بود که با توجه به اينکه فروش اين ميزان اوراق در طي يک سال امکان پذير نبود، مقرر شد از محل موقوفه فرمان فرما به عنوان پشتيبان براي تحقق اين امر سرمايه‌گذاري شود.
مديرکل اوقاف و امورخيريه استان مرکزي افزود: با توجه به پيگيري‌هاي انجام شده و رايزني با مسئولان علوم پزشکي، بر اساس سطح بندي‌ها اجازه تاسيس اين مرکز تخصصي به اوقاف استان داده شده و هم اکنون در حال رايزني به منظور اخذ مجوزهاي لازم از وزارت بهداشت هستيم که مسئولين استاني بايد در اين زمينه حمايت کنند.
عباسيان خواستار تسريع در واگذاري زمين مورد نياز براي احداث اين مرکز شد و خاطر نشان کرد: به محض واگذاري زمين، کار طراحي نقشه‌ها و اجراي پروژه آغاز خواهد شد.
وي افزود: در راستاي طرح توسعه بيمارستان آيت‌الله خوانساري اراک نيز سازمان اوقاف و امور خيريه در سال جاري مجوز واگذاري 5 ميليارد تومان اوراق مشارکت وقف را براي استان تصويب کرده است.
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي با بيان اينکه فروش اوراق مشارکت وقف در تعميق، گسترش و نهادينه کردن فرهنگ وقف در جامعه موثر است، گفت: با مشارکت خيرين و از محل فروش اوراق وقف مي‌توان هزينه مورد نياز توسعه فاز دو بيمارستان آيت‌الله خوانساري را تامين کرد.
وي با تاکيد بر اينکه اوقاف و امور خيريه استان مرکزي به زودي فعاليت‌هاي تبليغاتي و توزيع اوراق وقف جمعي در راستاي تحقق اين مهم را انجام مي‌دهد، از افرادي که تمايل به انجام امور خيرخواهانه و وقف دارند، دعوت کرد در خريد اوراق وقفي بيمارستان آيت‌الله خوانساري مشارکت کنند.
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي ادامه داد: اوراق وقف ابزاري کارآمد در راستاي پاسخ گويي به نياز خيران با هر سطح مالي و هدفمند کردن وقف‌ها در جامعه است.
عباسيان با بيان اينکه مردم استان مرکزي مردمي خير هستند، ميزان کمک‌هاي مردمي جمع‌آوري شده در طرح آرامش بهاري اين اداره کل را 10 ميليارد تومان و 4 ميليارد تومان از طرح بقاع متبرکه عنوان کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن