تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819963791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش کمیته امداد در دستگیری از خانواده های مستمندبی بدیل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندارساوجبلاغ: نقش کمیته امداد در دستگیری از خانواده های مستمندبی بدیل است خبرگزاری پانا:فرماندار ساوجبلاغ به همراه مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره ) به صورت سرزده از خانواده‌های زیرپوشش این نهاد سرکشی کرد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۳۰ تير ساعت 22:29



به گزارش خبرگزاری پانا، ابوالقاسم پالیز گیر در این بازدید که در سومین شب از شبهای قدر انجام شد ضمن دلجویی از خانواده های ایتام مسائل و مشکلات این خانواده ها را مورد بررسی قرار داد. وی خاطرنشان کرد: نقش کمیته امداد در دستگیری از خانواده های مستمند و تلاش در راستای خوداتکایی و استقلال گروه های هدف بی بدیل است.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: یکی از نیازهای مهم خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و به ویژه زنان سرپرست خانوار مسکن است، با اولویت بندی و حمایت از آنان در پیش پرداخت مسکن به این قشرباید  کمک کرد.
وی سرکشی از ایتام و کمک به آنها باید همواره مورد توجه قرار بگیرد خواستار توجه مسئولان و خیرین در تمام ایام سال به ویژه ماه مبارک رمضان و شهای قدر به آنها شد و ادامه داد: حضور در بین ایتام و کودکان بی سرپرست و پیگیری مشکلات آنان سعادتی است که خداوند نصیب افراد می کند و از این فرصت می بایست به بهترین شکل استفاده کرد؛ هر چند این امر نباید محدود به زمان های خاص از جمله ماه مبارک رمضان باشد؛ بلکه در دیگر ماه های سال نیز باید انجام شود ؛ اما در این ماه پربرکت و عزیز به اوج خود برسد.
پالیز گیر افزود: فرزندان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد باید با وجود تمام سختی های موجود به تحصیلات خود ادامه دهند تا بتوانند آینده کم دغدغه ای برای خود و خانواده فراهم سازند.
وی با بیان اینکه یتیم‌نوازی و دستگیری از محرومان در این ماه مبارک رمضان ثواب بسیار دارد، افزود: تاثیرات معنوی این کار می تواند راهگشاری آیندگان بوده و کودکانی که با والدین خود در این برنامه ها شرکت می کنند راه و رسم نوع دوستی و کمک به نیازمندان را بیاموزند و در این حرکتها و اقدامات خیر مشارکت و حضور داشته باشند.
پالیز گیر به سنت حسنه ائمه اطهار در خصوص دلجویی و تکریم ایتام نیز اشاره کرد و نقش سازمانهای حمایتی در این امر پسندیده را پررنگ و حائر اهمیت دانست.
وی افزود: اکرام ایتام و کودکان بی سرپرست از سنت های حسنه دین مبین اسلام و سفارش های اکید خداوند، قرآن کریم، پیامبر بزرگ اسلام و ائمه معصومین (ع) می باشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن