تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820994387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسل جديد لپ‌تاپ‌هاي ۲۰۰ دلاري ويندوزي در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۳ (۲۲:۳۵ب.ظ)
نسل جديد لپ‌تاپ‌هاي ۲۰۰ دلاري ويندوزي در راه است گوگل با عرضه سري لپ‌تاپ Chromebooks انقلاب بزرگي در دنياي رايانه‌هاي همراه ايجاد کرد و اين محصولات را با قيمت ارزان به دست کاربران جهاني رساند و هم‌اکنون مايکروسافت در برنامه‌ريزي‌هاي اخير خود تلاش مي‌کند در اين زمينه با گوگل رقابت کند.
به گزارش خبرگزاري موج، "کوين ترنر" (Kevin Turner)، مدير عملياتي مايکروسافت، در کنفرانس Worldwide Partner 2014 که در واشنگتن برگزار شده بود، توضيح داد که سه شرکت HP، ايسر و توشيبا هم‌اکنون لپ‌تاپ‌هايي به بازار عرضه مي‌کنند که قيمت آنها کمتر زا ۲۴۹ دلار است و اين مسأله باعث افزايش رضايت کاربران ويندوزي شده است.
با اين وجود پيش‌بيني شده است که لپ‌تاپ Stream شرکت HP با قيمت ۱۹۹ دلار وارد بازار شود و قرار است که در پايان سال جاري ميلادي مدل کوچک‌تر آن با نمايشگر ۷ و ۸ اينچ با قيمت ۹۹ دلار به دست کاربران برسد.
ترنر در اين خصوص گفت: «ما قصد داريم به جمع شرکت‌هايي بپيونديم که بر توليد محصولات ارزان و معمولي تأکيد دارند. ما براي مقابله با سري لپ‌تاپ‌هاي Chromebooks موقعيت خوبي داريم و تحت هيچ شرايطي اجازه نمي‌دهيم اين محصول سهم ما را در بازار بگيرد.»
ترنر در جريان معرفي لپ‌تاپ جديد HP در مورد رايانه‌هاي جديد ساخته شده در شرکت توشيبا و ايسر هم توضيح داد.
او اعلام کرد که محصول جديد Acer Aspire ES1 نيز ۲۴۹ دلار قيمت دارد و پردازنده Celeron اينتل با توان ۲.۱۶ گيگاهرتز، نمايشگر ۱۵.۶ اينچ، رم ۴ گيگابايتي و حافظه داخلي ۵۰۰ گيگابايتي را در خود جا داده است.
شرکت توشيبا نيز يک تبلت ۱۱.۶ اينچي ساخته است که با مشخصات مشابه حافظه جامد ۳۲ گيگابايتي را نيز شامل مي‌شود و تنها يک کيلوگرم وزن دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن