تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819410945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1928 حامی در ماه مبارک رمضان حمایت ایتام خراسان جنوبی را برعهده گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی رضوی:
1928 حامی در ماه مبارک رمضان حمایت ایتام خراسان جنوبی را برعهده گرفتند
بیرجند - خبرگزاری مهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان هزار و 928 حامی حمایت دو هزار و 404 یتیم استان را برعهده گرفتند.



به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد رضوی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی دو هزار و 545 یتیم زیر 18 سال تحت پوشش کمیته امداد هستند، اظهارکرد: حامیان ماهانه به صورت میانگین بیش از 20 هزار تومان برای هزینه های هر یتیم پرداخت می کنند. وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان هزار و 928حامی حمایت ایتام کمیته امداد را برعهده گرفته اند، عنوان کرد: دیشب همزمان با سومین شب از لیالی قدر ، 758 حامی حمایت از هزار و 88 خانواده و یتیم کمیته امداد را بر عهده گرفتند. رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزارو 851 یتیم تحت حمایت این نهاد هستند، اظهارکرد: درماه رمضان سال گذشته تعداد دو هزار و 804 نفر حامی از داخل و خارج از استان سرپرستی سه هزارو 100یتیم تحت پوشش را برعهده گرفتند.  برپایی 78 پایگاه حامی یابی در استان مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهارکرد: در حال حاضر سه هزار و851 یتیم زیرپوشش کمیته امداد هستند که در سال جاری و همزمان با ماه مبارک رمضان در خصوص حمایت از این ایتام 78 پایگاه حامی یابی در سطح استان راه اندازی شده است. وی با اشاره به طرح های مختلف حامی یابی کمیته امداد، اظهار کرد: طرح طاها سرمایه گذاری برای ایتام است که در این طرح حامیان با انتخاب فرزند یتیم و پرداخت ماهیانه مبلغی به حساب شرکت های بیمه طرف قرارداد این نهاد تا سن 18سالگی برای فرزند معنوی خود سرمایه گذاری و پس از آن حق برداشت را خواهد داشت. رضوی طرح محسنین را حمایت از خانواده های نیازمند دارای سرپرست برشمرد و اظهارکرد: در این طرح هزارو 168نفر خانواده غیریتیم تحت حمایت شناسنایی شده اند که سرپرست خانواده دارای مشکلات از قبیل کارافتادگی، کهولت سن، بیمار و... است. مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: طرح شفاء کمک به هزینه درمان بیماران نیازمند صعب العلاج، پرهزینه و خاص است که یکهزار و 570 نفر از این افراد شناسایی و نیازمند حمایت های مادی و معنوی مردم خیر و نیکوکار هستند.


۱۳۹۳/۴/۳۰ - ۱۴:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن