تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام همکاری مطبوعات و خبرگزاری های هرمزگان برای رفع چالش ها و گسترش فرهنگ بیمه ای


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در بازدید مدیران ارشد تأمین اجتماعی استان از دفاتر رسانه ها مطرح شد؛ اعلام همکاری مطبوعات و خبرگزاری های هرمزگان برای رفع چالش ها و گسترش فرهنگ بیمه ای خبرگزاری پانا: در جریان بازدید مدیران ارشد تأمین اجتماعی در هرمزگان از دفاتر خبرگزاری ها و روزنامه های این استان که همزمان با روز تأمین اجتماعی انجام شد، مدیران، سردبیران و خبرنگاران رسانه ها آمادگی کامل خود را برای اطلاع رسانی دقیق تر رویدادهای مربوطبه این سازمان بیمه گر، رفع چالش ها و گسترش فرهنگ بیمه ای دراستان اعلام کردند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۳۰ تير ساعت 14:33



به گزارش خبرگزاری پانا، سید فاضل حیدری بلوکی مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان با همراهی کامیار وثوقی مدیر درمان و عباس اکبری مدیرروابط عمومی این اداره کل از دفاتر خبرگزاری های ایرنا و ایسنا و همچنین روزنامه های محلی صبح ساحل، ندای هرمزگان و دریا به عنوان نمایندگانی از جامعه بزرگ رسانه ای استان بازدید کردند.
مسئولان تأمین اجتماعی هرمزگان در این بازدید یکروزه خود که همزمان با 25تیرماه، روز " تأمین اجتماعی، رسانه و پاسخگویی" صورت گرفت، ضمن گفتگوی صمیمانه با مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران و عکاسان رسانه های استان ضمن تشریح آخرین اقدامات و دستاوردهای بخش بیمه ای و حوزه درمان در جریان نقطه نظرات و دیدگاه های آنان قرار گرفتند و از نزدیک با روند تولید و انتشار اخبار در رسانه های مجازی و مکتوب آشنا شدند.
"سید فاضل حیدری بلوکی"مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان درجریان این بازدید با تأکید بر اینکه پاسخگویی، شفافیت و قانونمداری در سرلوحه کاری این سازمان بیمه گر قرار دارد، از اعتقاد قلبی خود به نقش مهم و تأثیرگذار رسانه ها در رفع چالش های حوزه کاری تأمین اجتماعی سخن به میان آورد.
وی اضافه کرد: در بحث اراتباط با رسانه ها به هیچ وجه دنبال کار تبلیغاتی نیستیم بلکه معتقدیم باید از ظرفیت رسانه در زمینه آموزش، تحلیل و اطلاع رسانی مباحث بیمه ای به درستی استفاده شود و هدف ما از این بازدید نیز علاوه بر تقدیر و تشکر از همکاری اصحاب رسانه، در میان گذاشتن این دغدغه اساسی مان با اهالی قلم بود.
مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان با بیان این مطلب که ما رسانه ها را به عنوان فرصت می شناسیم و به کارکرد موثر آن باور داریم نه اینکه با چشم تهدید به این نهادهای اجتماعی نگاه کنیم، بیان کرد: همانگونه که فعالان رسانه ای در نشست های خبری و همچنین از طریق اخبار ارسالی از طرف روابط عمومی این مجموعه با چالش های حوزه کاری ما آشنا می شوند، در این بازدید میدانی به دنبال آن بودیم تا با حضور در محل کار خبرنگاران و اهالی رسانه، با چالش ها و تنگناهای حوزه فعالیت آنان بیشتر و دقیق تر آشنا شویم.
"کامیار وثوقی" تأمین اجتماعی مدیر درمان تأمین اجتماعی نیز ضمن ابراز خرسندی خود از نگاه ویژه فعالان رسانه ای به حوزه تأمین اجتماعی، مهم ترین چالش های حوزه کاری خود را کمبود پزشک متخصص در استان دانست و از اهالی رسانه استان خواست در رفع این چالش ها یارگیر مسئولان باشند.
وی ضمن ابراز نگرانی خود از مهاجرت بیماران هرمزگان به استان همجوار، دلیل گسترش این پدیده را بی اعتمادی مردم به توانمندی های مراکز درمانی استان عنوان کرد و گفت: رسانه ها باید این ذهنیت غیر واقعی را در اذهان عمومی پاک کنند تا اعتمادبخشی به این حوزه افزایش یابد؛ متأسفانه هرچند ظرفیت ها و توانمندی های خوبی در بخش درمان استان وجود دارد اما به دلیل وجود همین ذهنیت، از ظرفیت ها استفاده نمی شود.
"عباس اکبری" مدیر روابط عمومی تأمین اجتماعی هرمزگان نیز در این بازدید طی اظهاراتی از همراهی ها و همکاری های مدیران و فعالان رسانه ای استان در گسترش فرهنگ بیمه ای تامین اجتماعی در استان و انعکاس مناسب اخبار و رویدادهای این حوزه طی یکسال گذشته تقدیر کرد.
وی از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور بهره گیری بیشتر از ظرفیت رسانه ها برای رفع چالش ها و تنگناهای مربوط به مباحث بیمه ای در استان سخن گفت و اضافه کرد: در قالب برنامه های سال جاری به دنبال آن هستیم تا برای آشنایی بیشتر خبرنگاران استان با مفاهیم تخصصی حوزه تأمین اجتماعی و شفافیت بیشتر حوزه های کاری این سازمان بیمه گر، یک کارگاه آموزشی تخصصی با همکاری خانه مطبوعات و با حضور اهالی رسانه طی آینده ای نزدیک در بندرعباس برگزار کنیم.
لازم به ذکر است، مدیران خبرگزاری ها و مطبوعات استان نیز به صورت جداگانه ضمن استقبال از روحیه پاسخگویی مدیران تأمین اجتماعی در استان و اعتقاد آنان به شفاف سازی مباحث مربوط به منابع و مصارف درآمدی این سازمان، آمادگی کامل خود را برای گسترش فرهنگ بیمه ای و فرهنگسازی از طریق انتشار مطالب کارشناسی در رسانه ها، برگزاری میزگرد به منظور آسیب شناسی چالش های حوزه بیمه و درمان تأمین اجتماعی و انعکاس دیدگاهها و دغدغه های مردم در این رابطه اعلام کردند.
سردبیران و خبرنگاران این رسانه ها نیز ضمن تقدیر از اقدامات یکسال گذشته روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی در حوزه اطلاع رسانی مستمر اخبار و رویدادهای مربوط به حوزه کاری این سازمان بیمه گر، پیشنهاداتی را به منظور تقویت سطح تعامل دوجانبه و همچنین پررنگ تر شدن حضور رسانه ای این اداره کل در رسانه ها طی یکسال پیش رو ارایه کردند.
شایان ذکر است، مسئولان سازمان تأمین اجتماعی هرمزگان در پایان برنامه بازدید خود از هر دفتر خبرگزاری و روزنامه، یک لوح نفیس هنری منقش به آیات قرآن کریم به عنوان یادمانی از قدرشناسی خود از همکاری های مطبوعات و خبرگزاری ها به مدیران رسانه ها تقدیم کردند و با مدیر، سردبیر، خبرنگاران و عکاسان آن رسانه، عکس یادگاری گرفتند.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن