تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798327306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌گيري از تجارب خودروسازان جهاني در تدوين برنامه‌ها ضرورت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۶ب.ظ)
بهره‌گيري از تجارب خودروسازان جهاني در تدوين برنامه‌ها ضرورت دارد مديرعامل سايپايدك با اشاره به ضرورت بهره‌گيري از تجربه و دانش روز خدمات پس از فروش و لزوم برخورداري از آمار به روز خودروسازان جهاني در تدوين برنامه‌ها و شاخص‌ها، اظهار داشت: براي كسب رضايت مشتريان و افزايش كيفيت در خدمات پس از فروش بايد نيم نگاهي هم به عملكرد خودروسازان بزرگ در زمينه خدمات پس از فروشن داشته باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، مصطفي وحيدزاده با بيان اين مطلب در جلسه بررسي كارنامه عملكرد سه ماهه سازمان خدمات پس از فروش سايپا، افزود: انتظار من اين است كه در زمينه تدوين شاخص‌ها حتما استانداردهاي جهاني نيز مورد توجه قرار گيرد.
وي در ادامه با اشاره به سودآوري تعميرگاههاي مركزي، اظهار داشت: تعميرگاههاي مركزي به عنوان مراكز تخصصي ارائه خدمات بايد از هر نظر در خدمات پس از فروش پيشرو باشند. تعميرگاههاي مركزي از ظرفيت بالايي در ارائه خدمات كسب و كارهاي نوين برخوردارند و لازم است به منظور بهره‌گيري بهتر از اين ظرفيت، برنامه‌ريزي مناسبي صورت گيرد.
وحيدزاده افزود: فعاليت‌هايي كه در زمينه خدمات كارت نارنجي در تعميرگاههاي مركزي انجام شده است مي‌تواند به عنوان يك مدل براي شبكه تعريف شود.
مديرعامل سايپايدك با اشاره به لزوم سنجش ميزان رضايت از سرويس‌هاي ادواري در شبكه نمايندگي‌ها و تعميرگاههاي مركزي، ادامه داد: شاخص‌ها و عملكردهايي كه در سه ماهه نخست سال به دست آمده‌اند بايد حفظ و مديريت شوند؛ البته بعضي از شاخص‌ها به بازنگري نياز دارند.
وي با تاكيد بر ضرورت تكريم مشتري در شبكه نمايندگي‌هاي سايپا، اظهار داشت: يكي از مواردي كه بايد به آن بيش از پيش توجه شود رفتار اخلاقي و رعايت مشتري‌مداري در شبكه نمايندگي‌هاي سايپا است. بر همين اساس معتقدم بايد براي معاونت شبكه شاخص‌هاي جديد تعريف شود تا بتواند پاسخگوي نيازهاي جديد باشد.
مديرعامل سايپايدك در ادامه با تاكيد بر لزوم مشاركت تمام مديريت‌ها در پيشبرد اهداف فروش، گفت: براي پيشرفت در تحقق اهداف تعيين شده نيازمند افكار جديد و خلاقانه هستيم كه اين امر فقط با جديت بيشتر محقق خواهد شد.
وي در ادامه با اشاره به برخورداري سايپايدك از نيروي انساني جوان و كارآمد، افزود: تلفيق جواني و تجربه يكي از ويژگي‌هاي مهم و تاثيرگذار منابع انساني سايپايدك مي‌باشد كه خوشبختانه در اين حوزه با كاركنان با عدالت رفتار شده است.
مديرعامل سايپايدك گفت: سرمايه‌گذاري بر روي نيروي انساني موجب پيشرفت در كار و تحقق اهداف سازماني خواهد شد لذا بايد برنامه‌هايي براي مشاركت بيشتر كاركنان در ارائه افكار و پيشنهادهاي خلاقانه به اجرا گذاشته شود.
وحيدزاده همچنين از زحمات كليه كاركنان در طول سه ماه نخست سال براي تحقق اهداف سازمان تشكر و قدرداني كرد و گفت: تداوم اين راه نيازمند مسووليت‌پذيري و تلاش بيشتر است؛ لذا همه بايد منافع سازماني را بر منافع زودگذر شخصي مقدم بدانيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن