تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819792510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئله فرهنگ بدون همدلی و همگرایی حل نمی‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران
مسئله فرهنگ بدون همدلی و همگرایی حل نمی‌شود
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با انتقاد از نگرش برخی از افراد جامعه مبنی بر آنکه مسئله فرهنگ فقط باید مدیریتی حل شود، اذعان داشت: مسئله فرهنگ مدیریتی و دولتی حل نمی‌شود.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  نشست صمیمی پیرهادی با بسیجیان منطقه 16 با حضور اسدی شهردار منطقه، بابایی قائم مقام، زارع کهن معاون هماهنگ کننده و معاونین بسیج شهرداری برگزار شد.

در این دیدار پیرهادی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران، با بیان این مطلب که دوره‌های مدیریتی، فرصتی محدود برای خدمت گذاری به مردم است، اظهار داشت: دوره‌های مدیرتی به سرعت سپری می شوند و آن چه اهمیت دارد، آن چیزی است که ما از خود به یادگار خواهیم گذاشت.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: کار و فعالیتی ارزشمند است که رضای خدا و مردم را در پی داشته باشد و در نتیجه آن امکانات مادی و معنوی را برای مردم فراهم کند. این گونه فعالیتها ماندگار خواهد بود و آینده کشور را تضمین می کند.

وی حضور در بسیج را یک نعمت الهی خواند که حضرت امام(ره) آن را به یادگار گذاشت و افزود: اگر امروز کنار هم جمع می‌شویم، به واسطه نفس حق حضرت امام(ره) که بسیج را راه اندازی کردند و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و امروز بواسطه آن بسیاری از مشکلات جامعه و کشور حل می‌شود.

پیرهادی به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در دیدار با مسئولین نظام اشاره کرد و گفت: بعضی ها در این مسیر توجهی به نعمت‌های خداوند که در اختیار ما قرار گرفته است، ندارند. انقلاب، بسیج، دینداری و آزادی از این قبیل نعمت‌های خداوند هستند که گاهی از قدر و ارزش آنها غافل می‌شویم.

وی اضافه کرد: فرصت‌ها و الطافی که خداوند به ما داشته است بیش از آن است که لیاقت آن را داشته‌ایم.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با تاکید بر اجرای فعالیت‌های ارزشی در بسیج ابراز داشت: دشمن امروز پشت مرزهای ما ایستاده است و با تمام قوا در مسئله فرهنگ کار می‌کند تا فرزندانمان را از مسیر فرهنگ انقلابی خارج کند. وظیفه ما استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیج است تا در مقابل حربه دشمنان بایستیم.

پیرهادی گفت: برای مقابله با تهدیدها و حل مشکلات مادی معنوی نیاز به همدلی و همگرایی داریم. اگر ما پشتیبان هم باشیم و دل هایمان به هم گره بخورد، کارها اثر خودش را می‌گذارد.
وی با انتقاد از نگرش برخی از افراد جامعه مبنی بر آنکه مسئله فرهنگ باید مدیرتی حل شود، اذعان داشت: مسئله فرهنگ مدیریتی و دولتی حل نمی شود. در دوران دفاع مقدس نیروها از یک جنگ دلهایشان به هم گره می‌خورد و قرارگاه شکل می‌گرفت. اگر امروز به دنبال حل مشکل فرهنگ هستیم باید با همدلی و همگرایی وارد میدان شویم.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران استفاده صحیح از بیت المال را یکی از رویکردهای مهم بسیج شهرداری عنوان کرد و افزود: هزینه زیاد برکت کار را از بین می‌برد. ما امروز نسبت به بیت المال مسئول هستیم و باید در محضر خداوند نسبت به هزینه کردن آن پاسخگو باشیم. لذا در بسیج شهرداری تلاش کرده‌ایم تا جلوی بلند پروازی‌ها و خرج‌های زائد را بگیریم.
وی گفت: بسیج باید آرمانگرا باشد و قله‌ها را ببیند، اما این نباید عامل و باعث آن شود که زحمات کشیده شده مدیران نادیده گرفته شود.

در ابتدای این جلسه نیز اسدی شهردار منطقه 16، با تقدیر از زحمات بسیجیان منطقه اظهار داشت:  همکاران ما در بسیج زحمات بسیاری کشیده‌اند و از شاخصه‌های مهم آنان دلسوزی و کارآمدی آنان است.

شهردار منطقه 16 گفت: بسیجی کسی است که بدون ادعا کار می کند و از نظر اخلاقی، اعتقادی و رفتاری انجام وظیفه می‌کند.بسیجی کار در بسیج را به عنوان یک تکلیف اداری نگاه نمی‌کند و آن را در موازنه با موضوعی به نام امرا معاش قرار نمی‌دهد.


انتهای پیام/









تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن