تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم کرمانشاه بهترین مقدرات را برای یکسال آینده از خداوند طلب کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob درآخرین شب قدر/ مردم کرمانشاه بهترین مقدرات را برای یکسال آینده از خداوند طلب کردند کرمانشاه - ایرنا - در سومین و آخرین شب از لیالی پرفیض قدر، مردم کرمانشاه با حضور در مساجد، حسینیه ها و سایر اماکن مذهبی، دست به دعا برداشته و بهترین مقدرات را برای یکسال آینده خود از درگاه خداوند متعال مسئلت کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با فرا رسیدن شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، مساجد و اماکن مذهبی و متبرکه کرمانشاه مملو از جمعیت بود و زن و مرد و پیر و جوان همه ˈالهی العفوˈ گویان رو به درگاه الهی آورده بودند تا شاید بهترین مقدرات را توشه راه یکسال آینده خود کنند.
مردم روزه دار کرمانشاه، با به جا آوردن قضای سه روز نماز و خواندن دعای جوشن کبیر و آیاتی از قرآن کریم دل های خویش را بیش از پیش برای مناجات با خداوند متعال آماده کردند.
عزاداران امیرالمونین (ع) همچنین با مداحی مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) در غم شهادت امام خوبی ها به سوگواری پرداخته و حضرتش را بین خود و خدایشان واسطه قرار دادند تا شاید به حرمت اولین شهید محراب و مظلوم عالم مورد رحمت و عفو الهی واقع شوند.
قرآن به سر گرفتن و ˈالهی العفوˈ و ˈبک یا اللهˈ گفتن بخش دیگری از مراسم شب احیای کرمانشاهیان را تشکیل می داد و پس از آن خدا را به وجود مقدس 14 معصوم قسم دادند که بهترین مقدرات برایشان رقم بخورد.
مردم عاشق اهل بیت (ع) کرمانشاه همچنین با بلند کردن دست به سوی پروردگار برای فرج امام زمان (عج) و پیروزی مسلمانان جهان بخصوص مردم فلسطین دعا کردند.
نظیر این مراسم در تمامی شهرستان های استان کرمانشاه برگزار شد.
7458/567

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن