تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819603056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان با جنگ نرم، افتخارات شهیدان را هدف قرار داده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob رییس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس: دشمنان با جنگ نرم، افتخارات شهیدان را هدف قرار داده اند گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برضرورت ادامه راه شهیدان و صیانت از افتخارات و دستاوردهای آنان در برابر هجمه جنگ نرم دشمنان تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمینˈعلی فتحیˈ یکشنبه شب در یادواره 9 شهید والامقام روستای ˈزابل آبادˈ از توابع بخش مرکزی این شهرستان، گفت: امروز عزت و سربلندی، امنیت و آسایش و دین و ناموس ما، مرهون خون شهیدان و ایثارگری جانبازان و آزادگان است.
وی با تاکید برضرورت پاسداری از دستاورهای شهیدان توسط همه آحاد جامعه، افزود: امروز دشمنان اسلام و انقلاب از طریق ماهواره ها، فضای مجازی و مواد مخدر تلاش زیادی برای ضربه زدن به افتخارات و دستاوردهای شهیدان و انقلاب اسلامی هستند که خانواده ها و نسل جوان بایستی بیشتر مراقب باشند.
حجت الاسلام فتحی اضافه کرد: امروز آنچه از شبکه های ماهواره ای و یا فضاهای مجازی علیه امت اسلام بویژه ملت و جوانان ایران اسلامی تبلیغ می شود، از بین بردن هویت انسان و تبلیغ زندگی حیوانی است.
وی باتاکید برضرورت ادامه راه شهیدان، تصریح کرد: همه ما درقبال خون شهیدان و صیانت از آرمان های آنان مسوول هستیم زیرا آنان برای حفظ دین خدا با ارزش ترین چیز خود یعنی جان شان را نثار کردند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: امروز کمتر خانواده ای در جمهوری اسلامی پیدا می شود که مرتبط با خانواده معظم شاهد، ایثارگر و آزاده نباشد بنابراین همه ما باید میراث دار خوبی برای شهیدان باشیم.
حجت الاسلام فتحی همچنین برگزاری یادواره های شهیدان را اقدامی با ارزش دانست و گفت: امروز هرچه یادواره شهیدان برگزار شود کم است زیرا به برکت خون این عزیزان، امروز ایران اسلامی امن ترین کشور جهان است.
وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام علی (ع) و بابیان اینکه این امام همام پرچمدار شهیدان اسلام است، برلزوم بهره گیری از فضائل شب های قدر و نیز حضور پرشور درمساجد تاکید کرد.
شهیدان والامقام ˈعباس چتر سیماب، عباسعلی اوتن، حسین اردونی، حسن امام دوست، ایرج جعفری زاده، غلام پوراحمد، عیسی شیبک، رمضان سنچولی و عیسی چتر سیمابˈ، 9 شهید والامقام روستای 5 هزار نفری زابل آباد شهرستان گنبدکاووس هستند.
شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت بیش از 500 شهید والامقام، بیش از 2 هزارو 500 جانباز و حدود 300 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.
/7479/622/

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن