تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802716720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش و اسرائیل مانند دولبه یک قیچی، کیان اسلام را هدف قرار داده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطیب جمعه قم: داعش و اسرائیل مانند دولبه یک قیچی، کیان اسلام را هدف قرار داده اند قم - ایرنا- خطیب جمعه قم گفت: هدف اصلی گروه های سلفی و تکفیری داعش و رژیم غاصب صهیونیستی که امروز مانند دو لبه یک قیچی به جان جهان اسلام افتاده اند، ضربه زدن به کیان اسلام و مسلمین می باشد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در خطبه های نمازجمعه قم درحرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)
افزود: امروز مردم غزه توسط صهیونیست ها در خاک و خون می غلطتند و داعشی های تروریست نیز در عراق مقابل پدر و مادر، سر فرزندان آنها را از تن جدا می کنند.
وی ادامه داد: هدف مشترک داعش و رژیم صهیونیستی مقابله با اسلام و مقاومت است ، تاکنون مشاهده نشده که یک داعشی، به سوی رژیم صهیونیستی تیری بزند یا سربازان صهیونیستی یک نفر از نیروهای داعشی را بکشد بلکه هر دو به صورت مشترک به جان مسلمانان افتاده اند.
سعیدی خاطرنشان کرد: همه ما باید به مردم مظلوم فلسطین و سایر آوارگان در کشورهای عراق و سوریه و ... کمک کنیم و مراقب توطئه های شوم دشمنان باشیم.
خطیب جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای از حقوق حقه ملت ایران دفاع خواهند کرد، خطاب به نمازگزاران گفت: باید برای موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای که در ماه مبارک رمضان، در دیار غربت ودر جبهه نرم برای دفاع از حقوق ملت ایران تلاش می کنند، دعا کنیم.
سعیدی خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به تیم مذاکره کننده کشورمان اعتماد داریم و امید است بتوانند از حقوق حقه ملت ایران به خوبی دفاع کنند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون مداخلات آمریکا در پرونده هسته ای ادامه داد: آمریکا حق ندارد در مورد احتمال دستیابی کشورها به سلاح هسته ای اظهار نگرانی کند، زیرا خود آمریکا از این سلاح استفاده کرده و اکنون نیز این سلاح ها را انبار کرده است.
سعیدی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام اظهار داشت: تلاش سلطه گران برای ایجاد اشتباه ذهنی مسوولان و نادیده گرفتن عوامل معنوی و سنت های دینی را از جمله خطاهای محاسباتی است که دشمنان آن را دنبال می کنند.
امام جمعه موقت قم ادامه داد: مسوولان برای رفع مشکلات مردم با تمام وجود تلاش نمایند و اینکه بگوییمˈ نمی گذارندˈ حرف مناسبی نیست چرا که این جمله در گذشته هم تکرار شده است.
سعیدی با اشاره به ضرورت جلسات مشترک و تبادل نظر سران قوا اظهار داشت: مسوولان باید بدور از هر گونه حاشیه سازی و در جلسات مشترک برای رفع مشکلات مردم تبادل نظر داشته باشند.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با قاطعیت اعلام کرده دولت را تایید و حمایت می کنند و به مسوولان بلند پایه نظام نیز اعتماد دارند، از آنجا که هر دولت نقطه های ضعف و قوت دارد باید نقدها نسبت به عملکرد آنها خصوصا در مورد دولت کنونی، دلسوزانه و مشفقانه و بدون هرگونه مچ گیری باشد.
سعیدی همچنین با اشاره به تعریف اعتدال در بیان رهبر معظم انقلاب گفت: اعتدال به معنای اسلام، ترویج امر به معروف و نهی از منکر، مقابله با کفار و مهربانی با یکدیگر است و نباید عده ای با سوء استفاده از کلمه اعتدال، نیروهای مومن و انقلابی را کنار بگذارند.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همچنین ماه مبارک رمضان را ماه توبه و زمینه ساز حرکت از دوزخ بدکرداری به سوی بهشت نیک کرداری دانستند و قطعا در این زمینه مسوولان حکومت برای دور کردن مردم از دوزخ و هدایت آنان به سمت بهشت مسوولیت بیشتری دارند و از مسوولان نظام انتظار می رود به مطالبات رهبر معظم انقلاب عمل کنند.
سعیدی با اشاره به 20 تیرماه روز جهانی جمعیت گفت: امروز خطر پیر شدن جمعیت بسیاری از جوامع از جمله کشورما را تهدید می کند و باید با بستر سازی مناسب، کمک برای افزایش ازدواج و کاهش طلاق زمینه رشد جمعیت را فراهم آوریم.
وی همچنین 21 تیرماه روز ملی حجاب و عفاف را گرامی داشت. ک/4
7401/ 550/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن