تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798657019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول:قیمت های غیرواقعی و چندگانه در بازار مصرف کرمانشاه وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob یک مسوول:قیمت های غیرواقعی و چندگانه در بازار مصرف کرمانشاه وجود دارد کرمانشاه - ایرنا - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در سومین نشست طرح ضیافت (تنظیم بازار) استان کرمانشاه، پرده از وجود چند نرخی بودن کالاها و قیمت های غیرواقعی درج شده بر روی کالاها برداشت.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی عباس سجادی رادˈ روز یکشنبه در این نشست که به ریاست معاون برنامه ریزی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برخی واحدهای تولیدی اقدام به درج نرخ های بالا و غیرواقعی بر روی کالاها کرده و بیش از سود قانونی که برای شان در نظر گرفته شده، کسب درآمد می کنند.
وی ادامه داد: وجود برچسب های قیمت با حاشیه سود بالا روی اقلام و کالاها مایه نارضایتی شهروندان شده و آنان از چندگانگی نرخ ها گلایه دارند.
سجادی راد در این رابطه چند مثال زد از جمله اینکه در حالی که نرخ عمده فروشی برای تن ماهی 180 گرمی سه هزار و 850 تومان است اما نرخ درج شده روی آن پنج هزار و 300 تومان بوده حال آنکه براساس قانون باید تنها 12 درصد سود برای توزیع کننده لحاظ شود و با نرخ چهار هزار و 312 تومان به دست آنان برسد اما این چنین نیست و شاهد حاشیه سود بالایی در این کالا هستیم.
وی همچنین کالاهایی مانند زر ماکارون 700 گرمی، آب معدنی بزرگ، نوشابه یک و نیم لیتری زمزم، دلستر یک لیتری بهنوش و... را نیز دارای همین شرایط افزایش قیمت نسبت به سود قانونی دانست.
البته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در این مورد توضیح داد که این مساله خاص استان کرمانشاه نبوده وهمه استان ها را در بر می گیرد بنابراین باید بصورت سراسری با این پدیده مقابله کرد.
ˈرضا رحیمیˈ اظهار کرد که علاوه بر این عامل، فاکتورهای ساختگی در عمده فروشی ها نیز مزید برعلت شده تا شاهد چند نرخی برخی اقلام در بازار مصرف استان باشیم.
معاون برنامه ریزی استانداری نیز در این مورد، تاکید کرد که چندگانگی قیمت ها در شهر توجیهی ندارد و باید بصورت جدی با آن برخورد شود.
ˈعلی اصغر میرزاییˈ اظهار کرد که در رابطه با معیشت مردم شوخی نداریم و با هماهنگی مراجع قضایی اجازه به سودجویان نخواهیم داد تا به این رویه شان ادامه دهند.
وی افزود: همه ما در مقابل معیشت و اقتصاد مردم مسوولیت داریم و باید بطور جدی خواستار پاسخگویی تولیدکنندگان و عوامل توزیع کالاها در این رابطه باشیم.
وی از اصناف، تولید و توزیع کنندگان خواست تا ظرف دو هفته آینده برای ساماندهی با این وضع، برنامه ریزی کنند.
همچنین رییس سازمان جهاد کشاورزی گزارشی از عملکرد استان در اجرای طرح ضیافت را تا پایان روز 26 تیر ارائه کرد.
ˈعلی اشرف منصوریˈ اظهار کرد که 21 مرکز در شهرستان کرمانشاه و 65 مرکز در سایر شهرستان ها برای توزیع اقلام ویژه این طرح مشخص شده اند.
وی در مورد اقلام توزیع شده نیز، گفت: در پایان روز 26 تیر 71 تن گوشت قرمز منجمد، 60 تن گوشت مرغ، 396 تن شکر و 201 تن برنج آرژانتینی توزیع شده است.
وی همچنین نظارت مستمر بر واحدهای عرضه و گزارش گیری از موجودی کالاها در استان و انجام 19 هزار مورد بازدید از واحدهای صنفی که یک هزار و 159 مورد آن منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است را از دیگر فعالیت های انجام شده در قالب طرح ضیافت عنوان کرد.
منصوری همچنین موجودی ذرت در استان را 9 هزار و 800 تن، کنجاله سویا سه هزار و 866 تن، جو چهار هزار و 777 تن اعلام کرد.
وی همچنین از وجود 148 تن گوشت وارداتی، 58 تن گوشت قرمز داخلی، 10 هزار تن برنج و 40 هزار تن شکر در انبارها و سردخانه های استان خبر داد.
وی اظهار کرد که یک و نیم میلیون قطعه جوجه ریزی در خرداد امسال انجام شده و تولید مرغ در همین ماه نیز چهار هزار و 420 تن بوده است.
571/567

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن