تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804446204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار 4.5 درصد مشارکت مدارس غیردولتی در زنجان مطلوب نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حجت الاسلام خاتمی:
آمار 4.5 درصد مشارکت مدارس غیردولتی در زنجان مطلوب نیست
زنجان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان اذعان کرد: استان زنجان به رغم برخوردار بودن از سابقه درخشان در زمینه علم و دانش در زمینه آمار 4.5 درصد برای مشارکت مدارس غیردولتی در استان زنجان بسیار تاسف برانگیز است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی ظهر  دوشنبه در مراسم دیدار با مدیران و موسسان مدارس غیردولتی افزود:  در حالی که استان زنجان در زمینه مشارکت برای مدارس غیر دولتی دارای آمار 4.5 درصد است در سطح کشور شاهد میانگین 8.5 درصدی است. وی ادامه داد: این آمار  برای استان زنجان با این سابقه درخشان بسیار پایین است و دلخوش کننده نیست. حجت الاسلام خاتمی توجه به مقوله آموزش را در استان زنجان دارای پیشنیه غنی دانست و با اذعان به افول این روند طی سالهای اخیر خواستار توسعه مشارکت هرچه بیشتر در این زمینه شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان  گفت:  تعداد خیریه‎های استان زنجان بسیار بالاست مثلا انجمن خیریه مهرانه ماهی 200 میلیون تومان از کمک‏های مردمی صرف هزینه درمان می‌کند که نشان می‌دهد روحیه کمک در بین زنجانی‎ها وجود دارد ولی باید پذیرفت که میانگین درآمد زنجانی‏ها پایین است که برای بهبود اوضاع و احیای کاستی‎ها تلاش‎هایی بدون محکوم کردن هیچ کس درحال انجام است. حجت الاسلام خاتمی افزود: موسسان مدارس غیردولتی جزو افراد خوشنام و با سابقه موفق هستند چرا که عاشق کار در آموزش و پرورش هستند زیرا لذت معلمی بسیار بالا ست و خداوند خود را معلم می‌داند و اولین معلم خداوند است که در اولین آیات نازل شده این موضوع را بیان کرده است. وی ادامه داد: فعالیت‎های خوبی برای احیای کاستی‎ها در حال انجام است و میانگین درآمد زنجانی‎ها پایین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: همواره گله‎ای وجود دارد که توسعه مدارس خاص سبب کم رونقی شده است در حالی ‌که در این مراکز از نظر ساختاری مشکل وجود دارد گر چه این موضوع تاثیرگذار است ولی مشکل اساسی نیست بلکه مشکل ساختاری است.

حجت الاسلام خاتمی به نظرات مختلف موجود در جامعه در زمینه مدارس خاص در استان اشاره کرد و گفت: برخی ها معتقدند تبلیغات منفی مبنی بر این که خانواده‎های ثروتمند دانش‌‎آموزان خود را به مدارس غیردولتی می‌فرستند که البته این موضوع ارزش است که افراد ثروتمند ثروت خود را در آموزش و پرورش هزینه کنند نه ضدارزش همچنین برخی اعلام می‎کنند که در قانون اساسی بیان شده است آموزش و پرورش همواره باید رایگان باشد ولی در شرع بیان شده است حاکم اسلامی براساس مقتضیات زمان می‎تواند از درآمدهایی مانند خمس و زکات برای کمک به جامعه استفاده کند. وی ادامه داد: راه حل افزایش مدارس غیرانتفاعی باید مطالعه کارشناسی شده و راه‎حل مناسب ارائه شود همچنین اعلام شده است مدارس خاص در شهرستان‎ها طرفدار ندارد که با شروع کار از تبلیغات کوچک می‎توان اوضاع را بهبود داد. نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دانش‎آموزان امانت یک نسل هستند لذا کوشش در تربیت آنان سبب روسفیدی می‌شود همچنین براساس و توصیه می‌شود به موضوع علم و مذهب در مدارس در کنار هم توجه شود.
 


۱۳۹۳/۴/۲۹ - ۱۵:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن