تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820814344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنرال موتورز فروش برخي مدل هاي کاديلاک را متوقف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۴۶ب.ظ)
جنرال موتورز فروش برخي مدل هاي کاديلاک را متوقف کرد شرکت جنرال موتورز به نمايندگي هاي خود اعلام کرد که فروش برخي مدل هاي سدان کاديلاک به خصوص خودروهاي کارکرده را متوقف کنند.
ه گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، جنرال موتورز در حکمي به نمايندگي هاي فروش خود اعلام کرد که تحويل خودروهاي سدان کاديلاک CTS را به دليل رفع نشدن مشکل سيستم احتراق سوخت، متوقف کنند. اين در حالي است که جنرال موتورز اعلام کرده که هنوز هيچ يک از خودروهاي فراخوان شده که مشکل احتراق سوخت داشتند را نيز تعمير نکرده است.
اين موضوع زماني رسانه اي شد که اداره ملي امنيت ترافيک بزرگراه هاي آمريکا، سندي از تحقيقات خود در مورد فراخوان خودروهاي جنرال موتورز را رسانه اي کرد. در اين گزارش آمده است که همچنين جنرال موتورز در حکم له نمايندگان خود، فروش کاديلاک CTS مدل 2003 تا 2013 و همچنين کاديلاک SRX مدل 2004 تا 2006 را نيز ممنوع اعلام کرده است.
اين مشکلات در ادامه مشکلات فراوان جنرال موتورز در سال جاري رخ مي دهد که از جديدترين آن مي توان به فراخوان 8 ميليون و 450 هزار دستگاه خودرو اين شرکت در ماه گذشته خبر داد که اين رقم، مجموع خودروهاي فراخوان شده جنرال موتورز در سال جاري ميلادي را به 25 ميليون و 700 هزار خودرو رساند. از اين رقم اغلب قريب به اتفاق خودروها به دليل مشکل فني در سيستم احتراق سوخت فراخوان شده اند، مشکلي که در سال جاري ميلادي تا کنون منجر به مرگ حداقل 13 نفر در آمريکا شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن