تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802609295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش ها برای ماندن تیم فوتبال الوند در همدان ادامه دارد/ یک همدانی برای تیمداری قدعلم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان پیگیری مهر/
تلاش ها برای ماندن تیم فوتبال الوند در همدان ادامه دارد/ یک همدانی برای تیمداری قدعلم کرد
همدان – خبرگزاری مهر: بعد از مطرح شدن مقصدهای زیادی برای تیم فوتبال الوند یک علاقه‌مند همدانی به صورت خصوصی تیم‌داری تیم فوتبال دسته دومی الوند را بر عهده می‌گیرد.



به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال دسته دوم الوند همدان این روزها کاسه چه‌کنم چه کنم در دست گرفته و هیچ کس از وضعیت حال و آینده این تیم خبر ندارد و اخبار ضد و نقضی به گوش می‌رسد. سابقه و ریشه تیم الوند به مجموعه شهرداری برمی‌گردد که از دهه 80 با مدیرعاملی پرویز سامری این تیم موفق شد از لیگ استانی آغاز و بعد از موفقیت‌های بسیار تا لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور صعود کند و بهار سال 89 تیم دسته دومی شهرداری همدان در اختیار هیئت فوتبال قرار گرفت. در آن زمان با هماهنگی رئیس وقت هیئت فوتبال، کریم ملاحی مدیرعامل باشگاه پاس با در اختیار گرفتن امتیاز این تیم با عنوان تیم پاس نوین یک سال در سطح لیگ دسته دوم فعالیت کرد و در همان سال عنوانی بهتر از هشتمی در گروه خود در سطح لیگ دو به دست نیاورد. با مشکلات مالی عدیده‌ای که پاس اصلی پیدا کرد، پاس نوین در آستانه انحلال قرار گرفت با تغییراتی که در باشگاه پاس صورت گرفت و مشکلات مالی عدیده‌ای که پاس اصلی پیدا کرد، پاس نوین در آستانه انحلال قرار گرفت و سرانجام بهرام یدی و علی سیفی‌زارعی برای خرید امتیاز و تیم‌داری وارد گود شدند.

تغییر نام پاس نوین به الوند شروع کننده یک اتفاق خوب در ورزش و فوتبال همدان بود که خیلی زود الوندی‌ها موفق شدند با قهرمانی در لیگ یک مجوز حضور در جام آزادگان را کسب کنند. سال نخست حضور الوند در لیگ یک بسیار خیره‌کننده بود و تا هفته‌های پایانی این لیگ نام آن‌ها به عنوان مدعیان به صعود لیگ برتر مطرح بود اما در سه هفته پایانی نتوانستند درخشش داشته باشند و با کسب عنوان چهارمی کار خود را پایان دادند. دومین سال الوند در جام آزادگان پر از حاشیه و اتفاقات ریز و درشتی بود که همه این‌ها دست به دست هم داد تا یکی از امتیازات با ارزش فوتبال استان به پله پایین‌تر سقوط کند و اتفاق تلخی در روزهای آغازین سال 93 رقم بخورد. بعد از انتخاب بهرام یدی مدیرعامل و مالک تیم فوتبال الوند به عنوان مدیرعاملی پاس همدان، چند وقتی است که خبرهایی که از تیم الوند به گوش می‌رسد خوشایند نیست و وضعیت بدی را برای این تیم رقم زده است. در اواسط خرداد ماه خبرگزاری‌ها از خرید امتیاز الوند توسط یک همدانی خبر دادند در اواسط خرداد ماه خبرگزاری‌ها از خرید امتیاز الوند توسط یک همدانی خبر دادند که وی چند سالی در باشگاه پاس همدان مسئولیت کانون هواداران را بر عهده داشته که خیلی زود این خبر به سرانجام نرسید. بعد از آن بهرام یدی مالک باشگاه الوند با اعلام فروخته شدن امتیاز تیم الوند به خارج از استان و به اسلامشهر آب پاکی را بر روی دست همه علاقه‌مندان به فوتبال ریخت.

اما این پایان کار این تیم نبود و با پیگیری‌های مسئولان ورزش و هیئت فوتبال و همچنین ورود امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس برای جلوگیری از خروج این تیم از استان خبرهای خوشی در اواخر هفته گذشته به گوش رسید. دبیر هیئت فوتبال استان همدان در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: هیئت فوتبال موضع خود را در قبال تیم الوند در ماه‌های اخیر بارها اعلام کرده که به هیچ وجه اجازه خروج امتیاز از استان الوند را نمی‌دهیم. مهدی بوجاریان افزود: روال کاری و دستورالعمل فدراسیون بر این اساس است که اگر قرار است امتیاز تیمی از استان خارج شود قطعاً صورتجلسه آن در هیئت تنظیم و به امضا برسد و تاکنون هیچ اتفاقی برای الوند صورت نگرفته است. وی عنوان کرد: در حال حاضر برخی استان‌ها برای داشتن امتیاز یک تیم دسته سومی در تلاش هستند و ما به راحتی نمی‌گذاریم امتیاز دسته دومی الوند که زحمات زیادی برای آن کشیده شده از استان خارج شود. هیئت فوتبال برای حضور تیم الوند در استان هر گونه کمکی را به کار خواهد گرفت دبیر هیئت فوتبال استان همدان یادآور شد: هیئت فوتبال برای حضور تیم الوند در استان و در فصل بعدی لیگ دسته دوم هر گونه کمکی را به کار خواهد گرفت تا شاهد حضور این تیم در همدان باشیم.

وی ادامه داد: حضور الوند در همدان برای سازندگی جوانان و استعدادهای موجود در استان بسیار مفیدفایده خواهد بود و قطعاً برای حفظ آن تلاش خواهیم کرد. بررسی‌های مهر به اینجا ختم شد که یک همدانی علاقه‌مند به دنبال خرید امتیاز الوند است تا بتواند از نیروی بومی و بازیکنان سطح استان در همدان، تیم‌داری الوند را بر عهده بگیرد. مذاکرات صورت گرفته در مراحل ابتدایی بوده اما پیگیری‌های این علاقه‌مند به فوتبال نشان از آن دارد که تا پایان هفته وضعیت تیم فوتبال الوند مشخص خواهد شد. هر چند تا شروع مسابقات لیگ دسته دوم حدود 65 روز باقی مانده است دلسوزان به ورزش و فوتبال استان باید برای حضور پرقدرت این تیم فکر عاجلی کنند تا دیگر بار شاهد حضور تیم الوند در سطح بالای فوتبال ایران باشیم.


۱۳۹۳/۴/۲۹ - ۱۲:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن