تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818845666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم همدان: حفظ امتیاز تیم الوند خواسته فوتبالدوستان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مردم همدان: حفظ امتیاز تیم الوند خواسته فوتبالدوستان است همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به خواسته اهالی فوتبال همدان، حفظ امتیاز تیم فوتبال دسته دومی الوند در این شهر ضروری است.


ˈامیر خجستهˈ روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: از آنجا که در این هفته های اخیر شاهد تماس های بسیاری از اهالی ورزش مبنی بر حفظ امتیاز تیم الوند در همدان بودیم لذا از استاندار و مدیرکل ورزش و امور جوانان استان درخواست داریم تا شرایط را برای حفظ امتیاز این تیم مهیا کنند.
وی اظهار کرد: در این مدت اهالی فوتبال بارها اعلام کردند که در صورت واگذاری امتیاز الوند بسیاری از فوتبالیست های بومی همدان لطمه می بینند.
خجسته در ادامه گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان معتقد است که شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان می تواند این تیم را در اختیار بگیرد، هر چند اصل شکل گیری الوند به باشگاه شهرداری همدان برمی گردد و بنابراین نیاز است اعضای ورزش دوست شورای اسلامی شهر همدان نیز به درخواست فوتبالدوستان جامه عمل بپوشانند.
وی بیان کرد: الوند همدان به خاطر حضور بازیکنان مستعد بومی از محبوبیت بالایی نزد فوتبالدوستان همدانی برخوردار است و نباید اجازه دهیم چراغ امید استعدادهای بومی همدان در این تیم خاموش شود.
رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور یادآور شد: هر چند گفته می شود امتیاز این تیم به شهری دیگر واگذار شده اما مدیرکل دستگاه ورزش همدان می گوید بازگرداندن امتیاز امکان پذیر است و انتظار داریم مسوولان اجرایی استان زمینه فعالیت دوباره این تیم در شهر همدان را فراهم کنند.
به گزارش ایرنا، در سال 1389 باشگاه فوتبال پاس همدان امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان را در رقابت های فوتبال دسته دوم باشگاه های ایران جام آزادگان خریداری کرد و این تیم را به عنوان تیم دوم باشگاه در مسابقات این دسته کشوری شرکت داد.
پس از یک سال حضور در لیگ دو و کسب رتبه هشتم جدول رده بندی، در سال 90 و در راستای در حمایت از اصل 44 قانون اساسی و خصوصی سازی، امتیاز این تیم به بهرام یدی و علی سیفی زارعی دو تن از پیشکسوتان فوتبال استان همدان واگذار شد.
تیم فوتبال پاس نوین همدان (الوند) توانست در فصل 91-90 رقابت های فوتیال دسته دوم باشگاه های ایران جام آزادگان با کسب 53 امتیاز مقام نخست گروه ب این رقابت ها را کسب کند و به مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های ایران جام آزادگان صعود کند. پس از این بازی ها نام این تیم به تیم فوتبال الوند همدان تغییر یافت، نامی که خود هواداران تیم در نظر سنجی باشگاه برای آن انتخاب کردند.
سال گذشته الوندی ها اقتدار گذشته را در لیگ دسته یک فوتبال کشور نداشتند و تلاش های صورت گرفته هم مانع از سقوط این تیم به لیگ دسته دو کشور نشد.
هم اکنون امتیاز تیم الوند از سوی بهرام یدی مالک این باشگاه به شخصی حقیقی تحت عنوان ˈزورمندˈ به تهران فروخته شده است و این در حالیست که بهرام یدی بارها اعلام کرد که اگر کسی دلسوز فوتبال استان است می تواند امتیاز این تیم را به حداقل قیمت خریداری کند.
گفته می شود ارزش فروش امتیاز الوند به این شخص حقیقی 350 میلیون تومان بوده است.
این اقدام فروش حدود اواخر خردادماه امسال به سرانجام رسیده است اما در صورت آمادگی مسوولان اجرایی استان امکان بازگشت این تیم ظرف روزهای آینده و تا قبل از زمان فصل نقل و انتقالات لیگ دو وجود دارد.
7520/2624

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن