تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه مناطق 22 گانه شهرداری تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob اخبار کوتاه مناطق 22 گانه شهرداری تهران تهران بزرگ - ایرنا - معاون زیست محیطی و خدمات شهری منطقه 21 شهرداری تهران گفت: طرح ویژه کیوسک های این منطقه به منظور حفظ آراستگی و زیبایی منظر شهری در این منطقه اجرا شد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، امیر حسین جابر انصاری اظهار کرد: در راستای پاکسازی و رفع اغتشاشات بصری و حفظ آراستگی و زیبایی منظر شهری ، کلیه متولیان کیوسک ظرف مدت یک هفته نسبت به رفع سد معبر، حذف زوائد فیزیکی، پاکسازی پوستر و تراکت و در نهایت شست وشوی بدنه و سایه بان تحت نظارت کارشناسان مربوطه اقدام کردند .
وی تصریح کرد: این اقدام با هدف جلب رضایت شهروندان و همچنین فرهنگ سازی در زمینه نظافت و جلوگیری از ایجاد آلودگی بصری در سطح شهرتهران انجام شد .

* ایجاد اشتغال برای 70 نفر از بانوان سرپرست خانوار و بی بضاعت در مراکز کوثر منطقه 22
تا کنون 3 مرکز کوثر راه اندازی شده در محدوده شمال غرب تهران، برای 70 نفر از بانوان سرپرست خانوار، بی بضاعت و نیازمند ایجاد اشتغال کرده است.
مراکز کوثر بمنظور آموزش، اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار، بی بضاعت و نیازمندان راه اندازی شده و توانمندسازی آنها را در کسب درآمد در دستور کار دارند.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: مراکز اشتغال آفرینی کوثر شامل دهکده کوثر در 2 فاز با مساحت 10 هزار متر مربع راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: فاز اول با مساحت 5 هزار متر مربع شامل 4 سوله با عناوین سالن برش و طراحی، سالن دوخت، سالن اداری و نمازخانه و ناهار خوری است و 50 نفر در آن مشغول به کار هستند.
هوشیار گفت: دومین مرکز کوثر در بازارچه خوداشتغالی پونه در شهرک شهید باقری راه اندازی شده و 10 نفر در آن مشغول به کار هستند. سومین مرکز کوثر منطقه 22 نیز در بازارچه خود اشتغالی صدرا و در میدان المپیک واقع شده و 10 نفر در آن فعالیت می کنند.

* ضیافت بزرگ افطاری «تابش» برای ایتام منطقه 16برپا شد
ضیافت افطاری تابش برای ایتام و مادران آنها، با حضور شهردار منطقه 16، مهندس محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران، مهندس سید مازیار علوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 و جمعی از مدیران شهری و اجتماعی برگزار شد.
سید محسن اسدی گفت: بسیاری از دانشمندان ، علمای بزرگ و شخصیت های برجسته تاریخ در شرایط محروم بودن از کانون گرم خانواده ، رشد کردند و با تلاش ، پشتکار، عزم ، اراده و غیرت خود به جایگاهی رسیدند که دیگران حسرت آن را می خورند.
وی اشاره کرد: رنج محرومیت از داشتن پدر و مادر و سختی های آن دارای اجر و پاداش الهی است و باید بدون هیچگونه منتی و با کمال مهربانی و خیرخواهی به وظیفه خود در قبال ایتام عمل کنیم.
تهرام/7561/ 699

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن