تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820639750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد رئيس کل دادگستري استان مرکزي بر افزايش سطح علمي کارآموزان وکالت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۱۰ق.ظ)
تاکيد رئيس کل دادگستري استان مرکزي بر افزايش سطح علمي کارآموزان وکالت رئيس کل دادگستري استان مرکزي گفت: وكيل در احقاق حق نبايد از جان، مال و آبروي خود بترسد و لذا در جايي که بايد از حق دفاع کند، بايد استوار باشد و تهديد، تطميع و اميال دنيوي او را از هدفش منصرف نسازد.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس کل دادگستري استان در جمع رئيس کانون وکلاي استان مرکزي گفت: شغل وکالت يک حرفه نيست، بلکه يک وظيفه اجتماعي است که وکيل آن را در مشکلترين شرايط تا سر حد امکان در ايفاي آن کوشش مي کند.
در اين ديدار که اعضاي کميسيون تبصره ماده يک قانون کيفيت اخذ پروانه وکالت نيز حضور داشتند، حجت الاسلام مظفري عنوان داشت: همان گونه كه خداوند امانت را به اهلش مي سپرد، وكلاء نيز بايد بدانند كه استقلال وكيل يك امانت است كه اگر به اين خصوصيت پايبند نباشند ديگر ارزش و جايگاه آنان در جامعه حفظ نخواهد شد.
وي تاكيد كرد: وكيل در احقاق حق نبايد از جان، مال و آبروي خود بترسد و لذا در جايي که بايد از حق دفاع کند، بايد استوار باشد و تهديد، تطميع و اميال دنيوي او را از هدفش منصرف نسازد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن استقبال از پيشنهاد رئيس کانون وکلاي دادگستري استان مرکزي و لزوم افزايش سطح علمي کارآموزان وکالت از اعلام آمادگي معاونت آموزش دادگستري در برگزاري دوره هاي تخصصي با حضور قضات برجسته خبر داد و افزود: در جهت تعامل بيشتر معاونت آموزش دادگستري و کانون وکلا ترتيبي اتخاذ شود تا در نشست هاي آموزشي نقد آرا وکلا بتوانند شرکت کنند.
وي در پايان سخنان خود ضمن اهميت امر نظارت در پيشگيري از تخلفات احتمالي خواستار توسعه و توجه نظارت در کانون وکلاي استان شد.
در اين ديدار رئيس کانون وکلاي دادگستري استان مرکزي نيز با تبريک ماه رمضان و ارائه گزارشي از فعاليتهاي اين کانون اظهار داشت: هيأت مديره کانون وکلاي استان مرکزي با انگيزه خدمت مضاعف به وکلا و مردم استان درصدد است با تمام قوا به مجموعه دادگستري استان کمک کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن