تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819614399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراکسیون دفاع مقدس؛ ضرورتی برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فراکسیون دفاع مقدس؛ ضرورتی برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تهران - ایرنا - راه اندازی فراکسیون دفاع مقدس به تازگی از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده است، فراکسیونی که به عقیده بسیاری نباید درگیر بازی های سیاسی شود.


«لاله افتخاری» دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی 15 تیر ماه از اعلام موجود فراکسیون دفاع مقدس سخن به میان آورد.
وی دلیل راه اندازی این فراکسیون را درخواست بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ضرورت های گسترش فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرده است.

** فراکسیون دفاع مقدس تشریفاتی نشود
عده ای نگران آن هستند که این فراکسیون پس از شروع به فعالیت رسمی، روندی تشریفاتی را دنبال کند.
نایب رییس کمسیون تنظیم آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، راه اندازی فراکسیون دفاع مقدس را امری مثبت ارزیابی کرده و می گوید: این فراکسیون باید دستور کار مشخص خود را داشته باشد و به صورت تشریفاتی راه اندازی نشود.
«سیداحمدرضا دستغیب» می افزاید: متاسفانه برخی همکاران ما در مجلس شورای اسلامی به دلیل عضویت در فراکسیون های مختلف، زمان کافی برای رسیدگی به امور دیگر را ندارند، با این اوصاف امیدوارم با توجه به اهمیت حفظ ارزش های هشت سال جنگ تحمیلی، فراکسیون دفاع مقدس بتواند به درستی ایفای نقش کند.

** بدنبال ترویج فرهنگ دفاع مقدس
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از استقبال نمایندگان برای راه اندازی فراکسیون دفاع مقدس سخن به میان آورده و می افزاید: این فراکسیون از طریق تاثیر در روند قانونگذاری، بدنبال ترویج فرهنگ دفاع مقدس خواهد رفت.
«سیدرمضان شجاعی کیاسری» که یکی از نمایندگان متقاضی تاسیس فراکسیون دفاع مقدس محسوب می شود، به خبرنگار می گوید: این فراکسیون نقش مشورتی خواهد داشت و از قانون هایی که در راستای احیای جایگاه دفاع مقدس باشد، حمایت می کند.

** سیاسی بازی ممنوع
حفظ ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار بحثی فراجناحی محسوب می شود که تمام اقشار باید برای آن تلاش کنند.
به گفته مشاور رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، راه اندازی این فراکسیون با توجه به جایگاه مجلس شورای اسلامی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
«مصطفی پرکره» به خبرنگار ایرنا می گوید: امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاسیس فراکسیون دفاع مقدس، بدنبال سیاسی بازی و رسیدن به اهداف خود نباشند، زیرا بازی های سیاسی این فراکسیون را تجملی می کند.
به گفته لاله افتخاری، تا کنون حدود 170 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با راه اندازی فراکسیون دفاع مقدس موافقت کرده اند و بزودی به شمار این افراد افزوده خواهد شد.
اجتمام ** 9303 ** 1436 ** 1071

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن