تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803050489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح فعالیت های کانون های فرهنگی مساجد چهارمحال و بختیاری در شب های قدر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




تشریح فعالیت های کانون های فرهنگی مساجد چهارمحال و بختیاری در شب های قدر خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با فرارسیدن شب های پرفیض قدر و حضور گسترده و پرشور روزه داران در مساجد، برنامه های ویژه ای از سوی اصحاب کانون های مساجد از جمله احیاء و شب زنده داری، زمزمه دعاهای وارده ازجمله جوشن کبیر و ابوحمزه ثمالی همراه با تلاوت قرآن برگزار می شود.



حجت الاسلام مراد یوسفی، مسؤول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به فعالیت های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری در ایام ماه مبارک رمضان میزبان بیش از یک هزار و 80 نفر از میهمانان ضیافت الهی هستند.
 
وی افزود:‌ در آستانه فرارسیدن ماه مبارک به‌همت اصحاب و اعضای کانون‌ها، مساجد غباروبی و عطرافشانی شد و فضاسازی مناسب به‌صورت بنر، استند و پارچه نوشته در قالب پیام‌های قرآنی و حدیث ائمه اطهار(ع) صورت گرفت.

حجت‌الاسلام یوسفی با اشاره به برنامه‌های قرآنی، از اجرای طرح قرآنی 1448 با محوریت سبک زندگی دینی در ایام ماه رمضان در این کانون‌ها خبر داد و افزود: ختم قرآن مجید به صورت حلقه‌های قرآنی در مساجد، دوره‌های آموزشی روانخوانی و روخوانی و دوره‌های تدبر در قرآن، گروهی از دیگر برنامه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان کانون‌های مساجد این استان است.

وی برگزاری مراسم های دینی و مذهبی در مساجد همراه با سفره‌های افطاری و اکرام ایتام، بیان احکام از سوی امام جماعت مساجد با موضوعات روزه، مسافر، غسل، مسجد، وضو و تفسیر فرازهایی از دعای ابو حمزه ثمالی و جوشن کبیر با توجه به مضامین بلند این ادعیه و سخنرانی سبک زندگی طبق آیات قرآنی بعد از نماز ظهر و عصر را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

مسؤول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: کانون‌های مساجد این استان در ماه مبارک رمضان مشاوره دینی از سوی امام جماعت مساجد، برگزاری نمایشگاه دستاورد قرآنی نمازگزاران و فرزندان آن ها همچون خوشنویسی، نقاشی، دل نوشته‌هایی با موضوعات دینی و قرآنی و اهل بیت(ع) را نیز در برنامه‌های خود پیش‌بینی کرده‌اند که با انتخاب بهترین‌ها و تقدیر از آن ها همراه است.

حجت الاسلام یوسفی همچنین یادآورشد: دوره‌های آموزشی با موضوع اصول عقاید، توحید، نبوت، عدل، امامت، مهدویت و مسایل مربوط به بحث عترت(ع) با توجه به ضرورت‌های موجود در راستای پاسخگویی به شبهات نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.
 
مسؤول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه با تشریح برنامه های کانون های مساجد این استان در لیالی قدر تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن شب های پرفیض قدر و حضور گسترده و پرشور روزه داران در مساجد، برنامه های ویژه ای از سوی اصحاب کانون های مساجد از جمله احیاء و شب زنده داری، زمزمه دعاهای وارده ازجمله جوشن کبیر و ابوحمزه ثمالی همراه با تلاوت قرآن برگزار می شود.

این مقام مسؤول، از اهدای ثواب «تلاوت نور» در شب های 19، 21 و 23 رمضان به ساحت مقدس مولای متقیان حضرت علی(ع) خبرداد و افزود: به منظور ترویج فرهنگ علوی و انس و الفت جوانان و نوجوانان با ائمه اطهار(ع)، همزمان با ایام شهادت امیرمؤمنان حضرت علی(ع) زیارت امین الله در روز 21 ماه مبارک رمضان مصادف با شهادت آن امام همام در کانون های مساجد قرائت می شود که با مرثیه خوانی و عزاداری همراه خواهد بود.
 
وی افزود: در روایات و سخنان بزرگان دینی، آموختن علم نیز در شب های قدر سفارش شده است که در این شب های پرفیض ائمه جماعات کانون های مساجد به تفسیر آیات وحی می پردازند./9457/ت302/ب2




۱۳۹۳/۴/۲۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن