تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799161236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر وزیر درباره قیمت خودروی شورای رقابت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نظر وزیر درباره قیمت خودروی شورای رقابت
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه رسانه‌ها اطلاعات غلط به رئیس جمهور دادند؛ وگرنه قیمت شورای رقابت برای خودرو معقول است، گفت: قیمت نهایی خودرو بین حدود 2.3 درصد تا 10 درصد نسبت به نوع خودرو تغییر پیدا کرده است.
مهر: محمدرضا نعمت زاده در جمع خبرنگاران درباره افزایش قیمت خودرو گفت: این افزایش قیمت شامل دو درصد افزایش مالیات بر ارزش افزوده که مجلس امسال اضافه کرده است، حدود 25 درصد نرخ بیمه شخص ثالث که قوه قضائیه برای نرخ دیه تعیین کرده، ایربگ که امسال اجباری و در قیمت نهایی خودرو لحاظ شده است.
وی اضافه کرد: هر چند قیمت گذاری خودرو به شورای رقابت مربوط می شود اما باید گفت قیمتی که مشخص شده نسبت به قیمت آخر سال 91 و براساس هزینه های آن سال محاسبه شده بود و از اردیبهشت سال 92 به اجرا درآمد.

وزیر صنعت، معدن وتجارت افزود: بحث تغییر موتور از یورو 2 به یورو 4 نیز در قیمت جدید خودرو لحاظ شده است.

نعمت زاده گفت: اگر این هزینه ها را که در قیمت قبلی خودرو نبوده است، کسر کنیم، حتی حداقل قیمت هم، منفی می شود؛ حال این که ما تورم را هم در این دو سال داشته ایم.

وی با بیان اینکه دیگر هزینه ها و‌ تغییر نرخ ارز نیز در قیمت‌های جدید لحاظ شده است، اظهارداشت: به نظر من قیمتی که شورای رقابت داد، قیمت معقولی است و امیدواریم رسانه ها هم کمک کنند تا آنچه مصوب شده به اطلاع مردم برسد.

نعمت زاده گفت: قیمت‌های جدید در پایگاه های اینترنتی خودروسازان هم آمده که همان تصمیم شورای رقابت است و صنایع ما هم دارند تلاش می کنند با افزایش تولید، هزینه ها را کاهش دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: ما در سه ماه و نیم گذشته بالای 90 درصد افزایش تولید خودروهای سبک و سواری نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم که این نشان می دهد خودروسازان تلاش زیادی می کنند.

نعمت زاده در پاسخ به این سئوال که آیا علت مکدر شدن رئیس جمهور از افزایش قیمت خودرو نداشتن اطلاعات بوده است؟ گفت: اطلاعات را خدمتشان فرستادیم.

وی افزود: به آقای روحانی گزارش‌هایی اعلام شده بود که حتی تا 30 درصد قیمت‌ها اضافه شده است. این اطلاعات از طریق بعضی رسانه ها منتقل شده و نادرست بود. 600 واحد توليدي در تجهيزات پزشكي فعال هستند در همین حال، وزير صنعت،معدن و تجارت گفت: در كل كشور 600 واحد صنعتي در زمينه توليد تجهيزات پزشكي فعال هستند كه اشتغال بيش از 17 هزار نفر را در پي داشته است. نعمت زاده در نشست مشترک با وزير بهداشت ، درمان وآموزش پزشكي و مديران دو وزارتخانه گفت: در سال گذشته بيش از 2 ميليارد و دويست ميليون دلار ارزش توليدات اين صنعت در كشور بوده است. وي افزود: در ليست اولويت‌هاي سرمايه گذاري كه در آينده نزديك توسط وزارت صنعت ،معدن وتجارت اعلام خواهد شد تجهيزات پزشكي نيز لحاظ شده است. وزير صنعت، معدن وتجارت تاكيد كرد : توانمندي‌ها و مزيت‌هاي مناسبي در كشور زمينه توليد تجهيزات پزشكي وجود دارد و در اين زمينه بايد  به سوي همكاري و سرمايه گذاري مشترك خارجي نيز برويم. نعمت زاده همچنين گفت: بحث بهداشت وسلامت براي اين وزارتخانه از اهميت بالايي قرار دارد. در خصوص توليد دارو ، وزارت بهداشت نظارت و مسئوليت دارد اما ما آماده هستيم با لحاظ اين موضوع،  كمك به سرمايه گذاري در توليد دارو داشته باشيم. وزير صنعت،معدن وتجارت با اشاره به مزيت‌هاي كشور در زمينه توليد دارو گفت: همانطور كه در صنعت غذايي بايد به سوي صنعت حلال پيش مي رويم در تولييد دارو نيز فرصت مناسبي براي ايران است كه به اين سو برود. وي گفت: با توجه به افزودني ها ژلاتين‌هاي مورد استفاده در دارو و...،  كشورهاي اسلامي فرصت مناسبي براي صادرات دارو براي ايران را دارد. وزير صنعت، معدن وتجارت تصريح كرد: اين مزيت‌ها و وجود متخصصين توانمند در كشور بايد منجر به صادراتي شدن محصولات دارويي شود. نعمت زاده بر آمادگي تشكيل كارگروه مشترك بين وزارت صنعت، معدن وتجارت و وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشكي براي پيشبرد محورهاي مشترك كاري دو وزارتخانه تاكيد كرد.





تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن