تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820879507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش دعای کمیل و توسل هر روز صبح در امامزاده صالح (ع)


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اداره اوقاف و امور خیریه شمیران؛
پخش دعای کمیل و توسل هر روز صبح در امامزاده صالح (ع)
مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف شمیران خبر داد: هر روز صبح رأس ساعت 30:4 دعای کمیل و توسل در امامزاده صالح (ع) تجریش در شبکه 5 سیما پخش می‌شود.


حجت‌السلام علیرضا زینعلی مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف شمیران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان هر روز صبح راس ساعت 30:4 دعای کمیل و توسل در امامزاده صالح واقع در تجریش در شبکه 5 سیما پخش می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح از نخستین روز مبارک رمضان از 8 تیر ماه تا 7 مرداد ماه همزمان با ماه مبارک رمضان در دست اجراست.

حجت‌السلام زینعلی اظهار داشت: در این طرح بیش از 30 دعای کمیل و توسل در امامزاده صالح (ع) واقع در تجریش با قرائت مداحان از شبکه 5 سیما پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: پخش دعای کمیل و توسل در امامزاده صالح (ع) تجریش از شبکه 5 سیما، برگزاری محافل انس با قرآن در امامزادگان شمیران از اقدامات اجرایی این طرح است.

حجت‌السلام زینعلی خاطرنشان کرد: اجرای طرح ضیافت الهی در امامزادگان 9گانه شمیران، برگزاری ویژه‌برنامه‌های سخنرانی، قرائت سی جزء قرآن کریم، تهیه امکانات اقامه نماز، برپایی سفره های افطار و اکرام، برگزاری مراسم شب‌های قدر و شب‌زنده‌داری و شب احیا از اقدامات دیگر اداره کل اوقاف شمیران است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن