تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821155370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محور هراز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد مسدود است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

محور هراز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد مسدود است تهران بزرگ - ایرنا - مدیر مرکز مدیریت راه های استان تهران گفت: محور هراز به دلیل اجرای عملیات تکمیل سیستم های روشنایی تونل های 2، 4 و 5 از امروز شنبه 21 تا چهارشنبه 25 تیرماه و همچنین از 29 تیر تا اول مرداد ماه، از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد مسدود خواهد شد.


فرشاد اسکندری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به سفرهای آخر هفته شهروندان تهرانی به شمال، ساعات محدودی برای مسدود کردن محور هراز در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: جاده هراز فقط طبق روزهای اعلام شده از ساعت 21 شب تا 6 صبح روز بعد بسته خواهد شد و در ساعات بعدی این مسیر باز است.
وی اضافه کرد: گشت های راهداری با خودروهای مجهز به GPS برای کنترل ایمنی کارگاهی و عملکرد صحیح، گشت زنی های منظمی را در طول مدت اجرای این طرح در محدوده کارگاه انجام می دهند.
اسکندری با تاکید بر نصب تابلوی پیام متغیر ˈکارگاه جاده ای کیلومتر... و مسیر جایگزینˈ در طول این مسیر، اظهار کرد: شهروندانی که تمایل به مسافرت در این مقطع زمانی دارند با هدایت گشت های راهداری می توانند ازمسیرهای جایگزین، از جمله محور فیروزکوه به مسافرت خود ادامه دهند.
مدیر مرکز مدیریت راه های استان تهران افزود: این مرکز به منظور اطلاع رسانی به رانندگان در طول این مسیر، پلاکاردها و علایمی را به عنوان پیش آگاهی در آغاز ورودی محور هراز و فواصل مختلف قبل از رسیدن به کارگاه، نصب کرده است.
اسکندری اظهار کرد: هر روز در پایان عملیات اجرای نصب سیستم روشنایی در تونل ها، گشت های راهداری بلافاصله اقدام به پاکسازی و ایمن سازی در مسیرهای ورودی و خروجی محور هراز می کند.
وی تصریح کرد: در صورت تمدید مدت اجرای عملیات، مراتب با هماهنگی پلیس راه به اطلاع مردم خواهد رسید.
تهرام /1699**1565

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن