تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول : پروژه مهر در آموزش و پرورش سبزوار کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob یک مسوول : پروژه مهر در آموزش و پرورش سبزوار کلید خورد سبزوار- ایرنا - دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش سبزوار گفت: این ستاد بایستی تا شروع مدارس وظایف خود را به نحو مطلوب انجام داده باشد.


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار ،سید رضا خاتم پور در جمع شورای معاونان این مدیریت اظهار کرد: این ستاد با تشکیل پنج کمیته آماده شروعی مناسب در ابتدای سال جاری خواهد بود.
وی وظایف کمیته ی ساماندهی نیروی انسانی را خاطر نشان کرد و گفت: در این کمیته که با حضور معاونت پژوهشی و کارشناسانی از طرح و برنامه، ارزیابی و مقاطع آموزشی حضور دارند با توجه به برخی اولویت ها از جمله تراکم دانش آموزی معلمان ساماندهی خواهند شد.
وی از دیگر کمیته های این ستاد را کمیته تجهیز و ساماندهی فیزیکی مدارس عنوان کرد و گفت: این کارگروه با مدیریت معاونت پشتیبانی نیز در آماده سازی فضای آموزشی استفاده مناسب از امکانات و تجهیزات موجود و اجرای مناسب بازگشایی مدارس را پیگیری خواهد کرد.
خاتم پور با اشاره به کمیته توجیه و تبلیغ نیز گفت: این کمیته نیز با مسؤولیت روابط عمومی با حضور کارشناسان فرهنگی و هنری از حوزه پرورشی با هدف پوشش خبری و اطلاع رسانی و اجرای برنامه های روزهای آغازین مهر ماه با حضور خانواده های شهدا و مسوولان و توجیه آیین نامه های ارسالی برنامه ای خود را پیگیری خواهد کرد.
این مسوول به تشکیل کمیته ی تأیید صلاحیت با حضور حراست، ارزیابی و گزینش اشاره کرد و گفت: این کمیته نیز به تأیید صلاحیت نیروهای جدید الاستخدام و سرایداران مدارس خواهد پرداخت.
خاتم پور تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی این ستاد را نیز یاد آور شد و گفت: این کمیته نیز بر نحوه ثبت نام دانش آموزان، نقل و انتقالات و ابلاغ های صادر شده نظارت خواهند داشت.
وی اظهار امیدواری کرد ،این کمیته ها با اجرای مناسب و دقیق وظایف خود شروع خوبی در این سال تحصیلی جدید داشته باشند.
7499/659
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





27/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن