تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821083773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موافقت استاندار با برگزاری نمایشگاه توانمندی های کردستان در سوئد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob موافقت استاندار با برگزاری نمایشگاه توانمندی های کردستان در سوئد سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان کردستان در سوئد به منظور شناسایی ظرفیت های کردستان به ایرانیان مقیم خارج از کشور موافقت کرد.


به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در شورای عالی ایرانیان خارج از کشور در سنندج با اشاره به اینکه با کلیات برگزاری این نمایشگاه در کشور سوئد به عنوان کشوری که مقصد بیشترین کردهای خارج از کشور است موافق است گفت: در عین حال جزئیات این نمایشگاه باید بیشتر مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
به گفته وی باید در ستاد سرمایه گذاری و کارگروه گردشگری استان، ظرفیت ها و پتانسیل های استان کردستان مطرح شود.
استاندار کردستان همچنین با اشاره به تهیه و تدوین 58 پروژه جهت سرمایه گذاری در این استان افزود: این بسته ها می تواند ظرفیت خوبی برای معرفی کردستان درنمایشگاه سوئد باشد.
وی اظهار کرد: حضور در نمایشگاه سوئد می تواند نقش مهمی در ذهنیت ایرانیان خارج از کشور داشته باشد.
زاهدی در بخش دیگری از سخنانش به کاهش مشکلات جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در کردستان اشاره کرد و گفت: پیشتر جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان بسیار مشکل بود و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت اما اکنون با تلاش های انجام شده، شرایط خیلی بهتر شده است.
استاندار کردستان گفت: به منظور رفع این موانع و مشکلات یک سری اقدامات انجام شده و برخی موانعی که در گذشته سرمایه گذاران را حتی بعد از جذب با مشکل روبه رو می کرد رفع شده است.
وی مواجه شدن سرمایه گذار با زمین های دارای معارض حتی بعد از انجام بخشی از سرمایه گذاری را از جمله مشکلاتی دانست که در گذشته وجود داشته است و گفت: به همین منظور با کمک دستگاه های مرتبط تمام زمین های بلامعارض را در استان شناسایی کرده ایم.
زاهدی گفت: با بانک اطلاعاتی که در این راستا داریم به خوبی می دانیم چه زمینی را در چه نقطه ای از استان به سرمایه گذار واگذار کنیم که دچار مشکل نشود.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست از درخواست های مکرر ایرانیان مقیم شمال عراق برای راه اندازی مدرسه ای برای فرزندانشان خبر داد و اظهار امیدواری کرد با رایزنی های لازم از سوی این شورا، این امر محقق شود.
سالار عرفانی نسب افزود: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از کشورهای دنیا مدرسه ایجاد کرده است و ایجاد یک مدرسه برای ایرانیان مقیم عراق نیز خواسته بر حقی است که امیدواریم تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شود.ک/2
533/681
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن