تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820958434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده کرمانشاه:روی کارآمدن دولت تدبیر و امید تحول خوبی را در کشور ایجاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماینده کرمانشاه:روی کارآمدن دولت تدبیر و امید تحول خوبی را در کشور ایجاد کرد کرمانشاه - ایرنا - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، خوشبختانه شاهد تحولات خوبی در کشور و در بخش های مختلف بوده ایم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعبدالرضا مصریˈ روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، هم افزایی دولت و مجلس را برای پیشبرد امور کشور ضروری دانست و افزود: خوشبختانه این دو قوه تاکنون همکاری لازم را با یکدیگر داشته اند.
وی افزود: در این میان نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس و مجموعه مدیران استان نیز به عنوان نمایندگان دولت تاکنون تعامل خوبی با یکدیگر داشته اند که این در نهایت به نفع استان و مردم صبور آن خواهد بود.
مصری با بیان اینکه نمایندگان کرمانشاه در مجلس آماده هرگونه همکاری با مدیران استان هستند، خاطرنشان کرد: نمایندگان به دلیل شرایط کاری خود مدام با وزرای مختلف در ارتباط هستند وهمین می تواند به نفع دستگاه های اجرایی و دولتی کرمانشاه باشد.
وی یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید از ظرفیت و توانایی نمایندگان استفاده کنند و با دادن مشاوره های لازم زمینه جذب اعتبارات و بودجه های بیشتر برای دستگاه خود از وزارتخانه مطبوع را فراهم آورند.
نماینده کرمانشاه در مجلس همچنین ضمن انکه خواستار حاکم شدن مدیریت اقتصادی بر فضای استان شد، به اعتبارات مصوب شده در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه نیز اشاره کرد و خواستار تعهد دولت در تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرایی شدن پروژه های سفر رهبری شد.
مصری با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز در اجرای طرح های سفر مقام معظم رهبری به استان نباید از طریق بودجه های عادی و جاری استان تامین شود، از تعهد 50 هزار میلیارد ریالی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای اجرای مصوبات سفر رهبری به استان کرمانشاه خبر داد.
وی در پایان و با اشاره به اضافه شدن بودجه 70 هزار میلیارد ریالی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از مسوولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواست تا برای افزایش بودجه این دانشگاه رایزنی ها و تلاش های بیشتری با مسوولین وزارتخانه داشته باشند.
7458/567
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن