تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804060726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل سیاسی استانداری گیلان: میدان برای نقد منصفانه باز گذاشته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مدیرکل سیاسی استانداری گیلان: میدان برای نقد منصفانه باز گذاشته شود بندرانزلی - ایرنا - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت : باید میدان برای نقد منصفانه و به دور از تخریب بازگذاشته شود.


به گزارش ایرنا، ˈ علی اکبر پر اوزان ˈ روز پنجشنبه در آیین معارفه معاونان سیاسی - اجتماعی و برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری انزلی اظهار کرد: نقد کردن اساس جامعه اسلامی و مصداق امر به معروف و نهی از منکر است و در هر جامعه ای که امر به معروف و نهی از منکر و نقد نباشد، شریران حاکم می شوند.
وی با بیان این که اصولگرایی، اصلاحات و اعتدال بعنوان سه جریان اساسی در بطن جامعه اسلامی هستند تصریح کرد : فلسفه قیام امام حسین اصلاحات است و اصولگرایی نیز در ذات اسلام است اما آنچه محل نقد و مذموم است این است که اینها به افراط و تفریط کشیده شوند.
وی ، افراط و تفریط را راه شیطان و اعتدال را وعده الهی خواند و متذکر شد: در سایه افراط و تفریط به مصیبت دچار می شویم .
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان یاداور شد: روند آمدن اعتدال عقلگرایانه بود و بعد از یک فرایند سیاسی 30 ساله به یک قوام و ثبات سیاسی رسیدیم .
وی تصریح کرد : مردم به عنوان رقم زنندگان حرکت سیاسی و به میدان آورندگان یک رییس جمهور جدید، مطالباتی دارند و خواهان تغییراتی هستند که باید به آنها پاسخ داده شود و در همه ادوار شاهد این تغییرات بودیم .
پر اوزان با بیان این که اکنون فضای هنرمندی و هنرورزی سیاسی است افزود : تغییرات صورت گرفته توسط اعتدالیون خواست عمومی و به منظور پیشبرد برنامه ها و تحکیم دولت است .
وی افزود : هدف از انجام تغییرات به کارگیری نیروهایی است که موجب رشد سیاسی، اقتصادی و عمرانی جامعه شوند و اگر فرمانداران و یا مدیرانی که در بخش های مختلف سیاسی ، عمرانی مشغول به خدمت هستند، همسو با دولت نباشند قطعا از سوی مردم مورد سئوال قرار می گیریم .
وی تاکید کرد : ظرفیت های خفته انزلی در بخش های مختلف از جمله گردشگری ، تجارت و غیره بسیار است و این موقعیت ها را باید احیاء کنیم .
پر اوزان ، در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که تغییرات روز به روز در جامعه بشری با هدف بهبود و ارتقاء شاخص های اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی صورت می گیرد متذکر شد: دولت خواب و آرام نخواهد داشت تا مردم خواب و آرامش داشته باشند.
معاون سیاسی سابق فرمانداری انزلی نیز در این جلسه گفت : عزت امروز از آن شهیدانی است که فارغ از تفکر جناحی برای دفاع از کیان اسلامی از جان خود گذشتند.
ˈ سید فخرالدین حسینی ˈ برگزاری مناسب انتخابات و فارغ از جانبداری ، نبود چالش های کارگری و تهیه اطلس اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفته از سوی استانداری را بعنوان کارنامه کاری خود عنوان و خاطرنشان کرد: طی 18 ماه تصدی این سمت ، یکصد جلسه و یک هزار مصوبه داشتیم .
معاون سیاسی، اجتماعی جدید فرمانداری انزلی نیز در این جلسه گفت : اتفاقات اجتماعی سیاسی در جامعه ایران حاکی از آن است که هر دولتی که بر مسند قرار می گیرد، انتخاب مسئولان را خود به دست می گیرد.
ˈ محمد حسین شاهکویی ˈ اظهار کرد : می کوشیم با همکاری مدیران شهرستان موجب پویایی بخش های مختلف جامعه شده و مشی اعتدال را بسط و توسعه دهیم .
وی خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت ، آرامش و پویایی اقتصادی از وظایف ماست که در حد توان در تحقق آن خواهیم کوشید.
معاون جدید عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری انزلی نیز در ادامه گفت: ظرفیت های گوناگون شهرستان از جمله بندری ، گردشگری ، منطقه آزاد و تالاب انزلی وظایف ما را دو چندان خواهد کرد.
ˈ غلامرضا رحیمی ˈ اظهار کرد: پیشینه غنی انزلی در اموری مانند ایجاد نخستین شهرداری ، اولین نیروی دریایی شمال، پل متحرک ، سردخانه صنعتی ، روشنایی برق ، خطوط هواپیمایی ، اتومبیل ، توانمندی های ورزشی و وجود بیش از 60 باشگاه ورزشی از نکات قابل تامل است.
وی با بیان این که در حوزه کاری اگر مسیر روشن و شفاف باشد می توان موفق بود، از اصحاب رسانه خواست نقد راهگشا برای مدیران داشته باشند.
در خاتمه این مراسم ، ˈ محمد حسین شاهکویی ˈ بعنوان معاون سیاسی ، اجتماعی و ˈ غلامرضا رحیمی ˈ بعنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری انزلی معرفی شدند و از تلاش های ˈ سید فخرالدین حسینی ˈ و ˈ خسرو آرنگˈ قدردانی شد.
شهرستان ساحلی انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/2
620/ 695
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن