تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820740810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج مهندسین نقش موثری در توسعه و بالندگی همه جانبه کشور دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob معاون امورعمرانی استانداری مرکزی بسیج مهندسین نقش موثری در توسعه و بالندگی همه جانبه کشور دارد اراک- ایرنا- معاون امورعمرانی استانداری استان مرکزی گفت: بسیج مهندسین نقش بسیار موثری در توسعه و بالندگی همه جانبه ایران اسلامی دارد.


ˈمهدی زندیه وکیلیˈ روز پنج شنبه در نشست شورای بسیج مهندسین عمران استان مرکزی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ، روند توسعه را شتاب بخشیده که نقش علمی مهندسین بسیجی در این رهگذر پررنگ است.
وی ادامه داد: جامعه مهندسین بسیجی به علت تعلق خاطر به کشور از یک سو و پذیرش تشکیلات بسیج از سوی دیگربرای توسعه کشور تلاش مضاعفی را به خرج می دهند.
معاون عمرانی استاندار استان مرکزی جامعه بسیج مهندسین را بهترین مشاوران در عرصه سازندگی و توسعه استان دانست و گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که ضمن بهره مندی از این ظرفیت شرایط را برای آموزش و انتقال یافته های جدید علمی این قشر از جامعه فراهم آوریم.
وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال مهمترین دغدغه دولت تدبیر و امید و همچنین استاندار استان مرکزی است بنابراین جامعه بسیج مهندسی این استان باید با برنامه ریزی های کاربردی و منطقی در راستای ایجاد اشتغال به خصوص در روستاها حرکت کند.
زندیه وکیلی بیان کرد: تفکیک بسیج مهندسین به سه سازمان جداگانه با عنوان های سازمان بسیج کشاورزی و منابع طبیعی، عمران و صنعت و معدن بسیار هوشمندانه و مدبرانه انجام شد چرا که تفکیک وظایف باعث تسهیل در انجام امور می شود.
مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیر مدارس استان مرکزی نیز در این آیین گفت: از سال 1385 تا کنون 750 میلیارد ریال برای نوسازی و مقاوم سازی فضاهای آموزشی مربوط به اداره کل آموزش و پرورش این استان اختصاص داده شده است.
ˈمحمد صادق قائمیˈ بیان کرد: یک هزار و 934 فضای آموزشی استان مرکزی پلاک گذاری شده که 789 فضا در محیط شهری و مابقی در نقاط روستایی استان مرکزی واقع شده اند.
سازمان بسیج مهندسین در زمینه های مختلف از جمله صنعت و معدن، کشاورزی، فناوری اطلاعات، عمران و شهرسازی و کشاروزی فعالیت دارد.ک/2
7115/559
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن