تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821223075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مددجویان زندان گرگان محفل انس با قرآن برگزار کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مددجویان زندان گرگان محفل انس با قرآن برگزار کردند گرگان - ایرنا- دومین محفل انس با قرآن کریم مددجویان زندان گرگان همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و اصلاح و تربیت زندانیان برگزار شد.


به گزارش ایرنا، این محفل معنوی با حضور قاریان مطرح استانی و شهرستانی و مددجویان در دارالقرآن حضرت صدیقه کبری (س) زندان گرگان برگزار شد و قرائت کلام الله مجید توسط قاریان برتر گلستان و مددجویان حافظ کل قرآن از جمله برنامه های آن بود.
همچنین در این آیین مدیر زندان شهرستان گرگان، مسوول فرهنگی اداره اوقاف شهرستان بندرگز و مسولین ندامتگاه مرکز گلستان حضور داشتند.
از سوی دیگر در اجرای طرح هجرت از سوی اداره کل اوقاف استان گلستان تعداد 7 روحانی در ماه مبارک رمضان درراستای اجرای فعالیت های فرهنگی در زندان گرگان مستقر شده اند.
ˈحمیدرضا پوریانیˈ مدیر زندان گرگان روز پنجشنبه در این زمینه به ایرنا گفت: بهره مندی مناسب از ماه مبارک رمضان نیاز به برنامه ریزی جامع در حوزه فرهنگی و تربیتی دارد و روحانیون طرح هجرت در این راستا در زندان گرگان حضور یافته اند.
وی مهمترین فعالیت های این روحانیون را برگزاری جلسات گروهی با مضامین اخلاقی، رفتاری و معنوی، ارائه مشاوره، برگزاری نماز جماعت و آموزش قرآن و نماز بیان نمود.
601
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن