تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820469365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه‌های انگلیسی‌/ اولین واکنش اوباما به مذاکرات هسته ای وین


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



رسانه‌های انگلیسی‌/ اولین واکنش اوباما به مذاکرات هسته ای وین
باراک اوباما گفت: مذاکرات با ایران نیاز به تمدید دارد چراکه پیشرفت قابل‌توجه ای را داشته است.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، برخی رسانه ها و مطبوعات انگلیسی‌زبان، امروز (سه شنبه 24 تیرماه 93) عناوین زیر را پوشش خبری داده اند:     روزنامه لس‌آنجلس تایمز (Latimes): اوباما: پیشرفت جدی در مذاکرات با ایران صورت گرفته است.   باراک اوباما گفت: مذاکرات با ایران نیاز به تمدید دارد چراکه پیشرفت قابل‌توجه ای را داشته است و من قصد دارم با کنگره که شدیداً مخالف توافق دیپلماتیک با ایران است دراین‌باره مشورت کنم. این واکنش اوباما به مذاکرات اخیر که اولین واکنش او نیز محسوب می شود به تیتر یک بسیاری از رسانه های غربی تبدیل شد.    

      روزنامه وال‌استریت ژورنال (Wsj): برنامه پنتاگون برای آموزش شورشیان سوری.   قرار است 500 میلیون دلاری که برای کمک به شورشیان سوری اختصاص‌یافته است صرف آموزش به 2300 نیروی جنگی به مدت 10 ماه بشود که البته این برنامه قرار نیست حداقل تا شروع سال میلادی به مرحله اجرا دربیاید.    

      روزنامه چاینا تایمز (Thechinatimes): کشور چین در تلاش است، ایران را مجبور به کاهش قیمت نفت کند.   به نظر می‌رسد که ایران و چین در روابط تجاری خود دارای اختلافاتی هستند. در ماه‌های اخیر، پکن واردات نفت خود از ایران را تا 50 درصد کاهش داده است و دلیل اصلی آن تحریم‌های اقتصادی نیست بلکه تحلیل گران بر این باورند که پکن سعی دارد در قراردادهای خود دست بالا را از آن خود کند.    

      دیلی بیست (Thedailybeast): آمادگی شبه نظامیان شیعی در بغداد برای مقابله با داعش   نیروهای شبه‌نظامی انتحاری شیعه منتسب به ارتش مهدی در خیابان‌های بغداد رژه رفتند این شبه‌نظامیان به رهبر مذهبی، مقتدا صدر وابسته هستند و قسم‌خورده‌اند تا از بغداد در برابر داعش دفاع کنند.    

503  




۲۶/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن