تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820571620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشنهاد رايگان بسيج به پروژه ميلياردي وزارت بهداشت!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پيشنهاد رايگان بسيج به پروژه ميلياردي وزارت بهداشت!
رئيس سازمان بسيج جامعه پزشكي كشور از پيشنهاد رايگان ولي ميلياردي اين سازمان به وزارت بهداشت خبر داد و گفت: بسيج يك گلايه از مسئولان سلامت دارد و آن اين است كه توجهي به پتانسيل و روحيه بسيجي و جهادي ندارند.
رئيس سازمان بسيج جامعه پزشكي كشور از پيشنهاد رايگان ولي ميلياردي اين سازمان به وزارت بهداشت خبر داد و گفت: بسيج يك گلايه از مسئولان سلامت دارد و آن اين است كه توجهي به پتانسيل و روحيه بسيجي و جهادي ندارند.
محمد رئيس‌زاده در نشست افطاري به مناسبت ماه مبارك رمضان با اصحاب رسانه در حوزه سلامت به طرح تحول سلامت اشاره كرد و گفت: پالايش اين طرح شايد ميلياردها تومان هزينه بردارد اما معتقديم مي‌توان با استفاده از پتانسيل 400 كانون سازمان بسيج جامعه پزشكي و با روحيه جهادي و داوطلبانه پزشكان اين سازمان بدون هزينه و حتي با صفر ريال به طور واقعي طرح تحول سلامت مورد ارزشيابي و پالايش قرار گيرد.
وي ادامه داد: بسيج هيچ هزينه‌اي براي اين ارزشيابي و پالايش نمي‌خواهد، به هر حال ما شاهد آن هستيم كه برخي پالايش‌ها و گزارش‌ها مديريتي است ولي وقتي يك عنصر بسيجي و تكليف‌محور بدون هيچ هزينه‌اي يا حداقل با كمترين هزينه چنين طرح‌هايي را مورد ارزشيابي قرار دهد، نتايج واقعي‌تر و راهگشا‌تر خواهد بود.
رئيس‌زاده با تأكيد بر حركت‌هاي جهادي و اعتقادي در حوزه سلامت خاطرنشان كرد: بسيج يك گلايه نيز دارد و آن اين است كه دوستان ما كه همان مسئولان حوزه سلامت هستند، هنوز از ظرفيت‌هاي بسيج به خوبي استفاده نكرده‌اند ولي انتظار داريم در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم جهادي، توجه بيشتري به پتانسيل‌هاي بسيج شود.
   نامه خدمت در مناطق محروم به رئيس‌جمهور كه بي‌پاسخ ماند
معاون امداد و درمان بسيج جامعه پزشكي نيز با اشاره به برپايي ۵۹ بيمارستان صحرايي، از اعزام بيش از ۵هزار تيم بهداشتي و ۹۵ تيم تخصصي به مناطق كم‌برخوردار خبر داد و نسبت به نامه خدمت در مناطق محروم به رئيس‌جمهور كه بي‌پاسخ مانده است، گلايه كرد. روح‌الله قائداميني بيان داشت: تلاش سازمان بسيج جامعه پزشكي بر آن است تا توسعه خودمراقبتي بين مردم افزايش يابد تا هزينه‌هاي درمان كاهش يابد. براين اساس در سال 93 كيفي‌سازي خدمات را در سرلوحه كار خود قرار داده‌ايم در حالي كه امروز مشاهده مي‌كنيم براي ارائه خدمات چشم‌پزشكي در مناطق محروم مسابقه‌اي ايجاد شده است كه وزارت بهداشت نيز خودش با تيم نوآوري سلامت اين مبحث را دنبال مي‌كند در حالي كه بسيج جامعه پزشكي از همان روزي كه رئيس‌جمهور براي حضور پزشكان در مناطق محروم فراخوان گذاشته است، ما در اسفندماه آمادگي خود را اعلام كرديم ولي هنوز هيچ جوابي به ما نداده‌اند.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن