تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820657707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایات شنیع صهیونیستها در غزه بدور از اخلاق انسانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امامان جمعه شیعه و سنی خاش: جنایات شنیع صهیونیستها در غزه بدور از اخلاق انسانی است زاهدان- ایرنا- امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان خاش جنایات ضد انسانی و شنیع صهیونیست ها علیه مردم مظلوم غزه و به خاک و خون کشیدن غیرنظامیان بی دفاع فلسطینی را دردناک و بدور از اخلاق و سرشت انسانی دانستند.


امام جمعه خاش روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ظلم و تهاجم صهیونیست ها علیه مردم غزه تاکنون سبب جان باختن ده ها غیرنظامی بی گناه از جمله کودکان و زنان بی دفاع شده است.
حجت الاسلام محمدحسین میری حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را محکوم کرد و خواستار اقدام جامعه جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی شد.
وی بر نقش مهم مسلمانان در حمایت از مقاومت مردم فلسطین در مقابل جنایات و اقدامات ضد بشری رژیم جنایتکار اشغالگر قدس تأکید کرد.
امام جمعه خاش اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا با فضا سازی و حمله به مردم غزه، تجاوزات نیروهای خشن افراطی و تروریستی داعش و القاعده را در سوریه و عراق کمرنگ جلوه دهد و با پوشش فضای بین المللی و منطقه ای به نفع داعش، توجه ملت ها و جهانیان را به خود مشغول سازد.

وی حمله موشکی مقاومت فلسطین را زنگ خطری برای رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این رژیم از پیشرفتهای علمی و فناوری ایران احساس خطر می کند و با حملات خود به فلسطین، قصد دارد به غربیها و آمریکا بگوید اگر ایران دارای توان غنی سازی باشد ممکن است این توان را در صورت لزوم در اختیار مردم فلسطین قراردهد.

امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز به خبرنگار ایرنا گفت: هر ساله در آستانه روز جهانی قدس شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین هستیم.

مولوی محمدعلی شهنوازی با تقبیح حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نواز غزه تاکید کرد: تهاجم صهیونیست ها علیه فلسطینی ها غیرقابل قبول و نقض آشکار حقوق بشر است.

این روحانی برجسته اهل سنت بیان کرد: صهیونیست ها همواره علیه مردم بی دفاع فلسطین، سیاست تهاجمی اتخاذ کرده و اقدام های این رژیم در زمره فجیع ترین جرایم جنگی در جهان محسوب می شود.
وی اظهار داشت: نظام و دولت جمهوری اسلامی طبق قانون اساسی از کشورهای مظلوم حمایت می کند و برهمین اساس از سازمان کنفرانس اسلامی و مجمع عمومی سازمان ملل و کشورهای اسلامی خواسته است تا تدابیر لازم برای حمایت از مردم فلسطین و غزه اتخاذ کنند.

امام جمعه مسجد جامع حنفاء اهل سنت خاش نیز گفت: قدرت های استکباری از جمله آمریکا با حمایت های بی دریغ از رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی، عامل اصلی وضعیت فعلی در نوار غزه هستند.
مولوی عبدالستارحسین زهی افزود: آمریکا با حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار و قتل عام مردم مظلوم فلسطین شریک است و و سردمداران این کشور باید به اینگونه اقدامات پایان دهند.
وی بامحکوم کردن حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه، بیان کرد: افکار عمومی و سازمانهای بین المللی بویژه کشورهای اسلامی باید رژیم اشغالگر قدس را مجبور کنند که هر چه سریعتر حملات بی رحمانه خود را به غزه که بر اثر آن شمار زیادی از غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان کشته می شوند، متوقف کند.

رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت خاش نیز به خبرنگار ایرنا گفت: کشتار بی رحمانه کودکان ، زنان و مردان بی پناه و غیرنظامی در ماه بهار قرآن و ضیافت الهی، باعث بی آبرویی نظام استکبار و صهیونیست شده است.

مولوی ˈمحمدیعقوب حسین برˈ اقدامات آمریکا و هم پیمانان اروپایی این کشور را در جنایات عراق و غزه واقعیتی تلخ دانست و افزود: مردم ایران اسلامی با تمام قدرت از برادران دینی خود در غزه حمایت کرده و کشتار بی رحمانه ظالمان در این منطقه را محکوم می کنند.
این روحانی برجسته اهل سنت بیداری اسلامی حاکم در اکثر کشورهای اسلامی را نتیجه وحدت و انسجام ملت ها در صحنه هایی نظیر راهپیمایی روز قدس دانست.
وی اظهار داشت: تنها هدف این روز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای فلسطین نیست بلکه مردم مسلمان و سایر آزادیخواهان جهان برای حفظ و عمل به آرمان های آزادی خواهانه دین مبین اسلام که همانا مقابله با ظلم و استکبار است وارد صحنه می شوند.
رابط نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت خاش روز قدس امسال را به سبب اوج گرفتن جنایات در کشورهای اسلامی به ویژه غزه حساس و مهم خواند و بر ضرورت حضور با شکوه امت اسلامی در سرتاسر دنیا در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.
وی گفت: رژیم نژادپرست و صهیونیست اسراییل از یک هفته پیش تاکنون به قصد نسل کشی مسلمانان فلسطین به طور جنون آمیزی مناطق مسکونی غزه را بمباران هوایی کرده و این جنایات همچنان ادامه دارد و بیش از یکهزار نفر از مردم غزه زخمی و حدود200 نفر شهید شده اند.
وی با محکوم کردن سناریو و بازی جدید غرب در ایجاد گروه تروریستی داعش و اختلاف و درگیری بین مسلمانان، این بازی موهوم را خطرناک دانست و تاکید کرد: این اقدامات و تحرکات ضد بشری پیش از آنکه برای جهان اسلام خطرساز باشد به کشورهای غربی و آمریکا هشدار می دهد دست از این اقدام های شیطانی و ضد انسانی بردارند و بیش از این برای جهان اسلام و مسلمانان فتنه ایجاد نکنند زیرا بزودی آتش این فتنه دامان خودشان را می گیرد.

به گزارش ایرنا، خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. ک/4
7312 / 653
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن