تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820215161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل مسایل حوزه زنان و خانواده یک رسالت جمعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مشاوروزیر کشور در امور بانوان و خانواده: حل مسایل حوزه زنان و خانواده یک رسالت جمعی است تهران بزرگ-ایرنا-مشاوروزیر کشوردر امور بانوان و خانواده گفت:حل مسایل و مشکلات حوزه زنان و خانواده تنها به حیطه وظایف یک دستگاه مربوط نمی شود بلکه یک وظیفه و رسالت جمعی و بین دستگاهی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، فهیمه فرهمند پور روز چهارشنبه در دومین جلسه بانوان و خانواده استانداری تهران اظهار کرد:اهتمام به مسایل زنان و خانواده و حل اصولی و درست آنها از سیاست های دولت تدبیر و امید است که به جد پیگیری می شود.
وی با بیان این مطلب که کلید حل مسایل و مشکلات حوزه زنان و خانواده مبنای حل بسیاری از مسایل دیگر جامعه است گفت: بی توجهی به این امر مهم و حساس نیز سبب بروز مشکلات دیگری خواهد شد.
فرهمند پورشورای برنامه ریزی و توسعه استان را یکی از مهمترین حوزه هایی دانست که می توان در آن مسایل مختلف استان ها را در آن بررسی کرد افزود: ترکیبی که قانونگذار برای این شورا مشخص ساخته بیانگرآن است که حل مسایل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سلامت زنان تنها محدود به یک یا دو دستگاه نمی شود.
وی رسالت جمعی و همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی در حوزه زنان را مورد تاکید قرارداد و بیان کرد:توجه و هماهنگی و همکاری بین دستگاهی بهترین روش برای حل مسایل حوزه زنان و خانواده است.
مشاوروزیر کشور در امور بانوان و خانواده با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارگروه های زنان و خانواده در سنوات گذشته گفت: بررسی های انجام شده در 31 استان کشور نشان دهنده آن است که هیچ خروجی قابل قبولی از این جلسات بیرون نیامده است.
فرهمند پور عنوان کرد: آسیب شناسی این موضوع بیانگر آن است که این جلسات نتوانسته آنگونه که باید و شاید حساسیت موضوع در میان مسوولان اجرایی را برانگیزد و همین امر سبب کم توجهی به آن شده است.
وی نبودهسته های تخصصی جداگانه برای بررسی مشکلات مختلف را یکی دیگر از عوامل کم اثر بودن جلسات کارگروه تخصصی زنان در دوره های قبل دانست.
وی اظهار کرد:جلسات کنونی امور بانوان باید از وجود کارشناسان تخصصی در خارج از کارگروه بهره برده تا بتواند طرح های عملیاتی و اجرایی داشته باشد.
مشاوروزیر کشور در امور بانوان و خانواده با اشاره به فعالیت مراکز مشابه کارگروه در سازمان های دیگر گفت: کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری ها باید ابتکار عمل را در دست گرفته و کارهای تخصصی بهتر و راهبردهای تخصصی ارائه دهد.
فرهمند پورعنوان کرد: این ابتکار عمل از سوی کارگروه های تخصصی بانوان و خانواده های استانداری ها سبب خواهدشد تا به عنوان مرجع شناخته شده و محل روجوع دیگر سازمان ها باشند.
وی بیان کرد: اهتمام ویژه کارگروه های بانوان و خانواده به امور زنان و ارائه راهکارهای عملیاتی و راهبردی خواهد توانست تحول خوبی در این حوزه ایجاد کند.
دومین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده امروز چهارشنبه با حضور مشاور اموربانوان وخانواده وزیر کشور، استاندار تهران و برخی مسوولان دستگاه های اجرایی استان تهران در محل استانداری برگزارشد.
تهرام 564/9977
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن